Jump to content

Het Land van Ooit failliet

Recommended Posts

Geplaatst:

Het Land van Ooit failliet!

Het Land van Ooit in Drunen is opnieuw failliet verklaard.

Het Land van Ooit is eind vorig jaar failliet gegaan. Veel te weinig mensen gingen naar het pretpark toe.

Dus er werd te weinig verdiend. Werknemers en rekeningen konden niet meer betaald worden.

Dat was het eind van het liedje. Het pretpark gaat inmiddels wél weer wat opleveren: het wordt namelijk online geveild.

1880_1_Land_van_Ooit.jpg

Hier de link van de online veiling: Klik hier

Geplaatst:

nouw dat gaat wel leuk worden voor mijn broertje die eene keer kwam hij huilend weg en moest kotse . ik hoop dat het mooi wordt :dans:

Geplaatst:

Ik ben er ooit één keer geweest, jaren geleden, en dat was niet echt boeiend. Ik dacht eigenlijk dat het al superlang financieel gezien bagger ging bij het Land van Ooit? Maar goed, mij maakt het geen zak uit dat het nu officieel failliet is, zolang er maar wat beters voor in de plaats komt (en dat zou toch niet zo moeilijk moeten zijn :7 ).

Geplaatst:

Ik ben daar vroeger ooit eens geweest.

Ik weet nog dat je, voordat je het park in mocht, een 1 of anders dansje moest doen bij de poort van het park :7

Jammer dat het gesloten wordt.

Maarja, genoeg andere attractieparken.

Geplaatst:
Het Land Van Nooit Van Mijn Leven Dat Ik Daarheen Ga

Met Jean de Surseance van Betaling en Ridder Graniet-Faillieter-Dan-Ik-Kan-Niet

Geplaatst:
Het Land Van Nooit Van Mijn Leven Dat Ik Daarheen Ga
Met Jean de Surseance van Betaling en Ridder Graniet-Faillieter-Dan-Ik-Kan-Niet

Waarom moet je elke grap dubbel overtreffen? :7

Ik ben er trouwens ook ooit geweest (volgens ons mam), maar ik kan me er niks van herinneren. Het zal dus wel niet zo bijzonder zijn geweest.

Maar al die pakken veilen en de rest is best zonde. Over 20 jaar weet niemand meer dat het er ooit was. Als ze het houden heb je altijd kans dat iemand de hele jandoedel overkoopt om het weer te laten draaien :Y

Geplaatst:

Ik ben er nooit geweest, maar ik kan me wel heel vaag een TV show herinneren, met 'Kloontje' of zo en een springkussen. Als het pretpark ongeveer dezelfde setting heeft, mag hij van mij weg.

Geplaatst:
Ik ben er nooit geweest, maar ik kan me wel heel vaag een TV show herinneren, met 'Kloontje' of zo en een springkussen. Als het pretpark ongeveer dezelfde setting heeft, mag hij van mij weg.

Hehe, die show kan ik me ook wel herinneren. Btw, het is opzich vreemd hoe een park opeens failliet kan gaan.. Waarschijnlijk zal er wel wat gebeurd zijn met wat werknemers die een mooi initiatief namen.. ^_^

Geplaatst:

Hehe, die show kan ik me ook wel herinneren. Btw, het is opzich vreemd hoe een park opeens failliet kan gaan.. Waarschijnlijk zal er wel wat gebeurd zijn met wat werknemers die een mooi initiatief namen.. ^_^

Bedoel je deze serie?

Dat is idd kloontje het reuzenkind van het Land van Ooit.

Wat ze met haar gaan doen is nog niet bekend. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Kloontje kan een Wajong-uitkering aanvragen. Een reuzengroei handicap in combinatie met een behoorlijke taalachterstand maakt haar praktisch kansloos op de arbeidsmarkt.

Bewerkt: door NilsHolgersson
Geplaatst:

Man, dat land van ooit, volgens mij kunnen ze nog beter een pannenkoekenhuisje beginnen, want die pannenkoeken waren skrummie (Limburgs voor heerlijk :D )!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...