Wazuup Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Het was ook echt een dom park, van mij mag het inderdaad een prachtig stukje natuur worden. Reageren
moechy Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Er was ook zo'n boek van en ik hield van dat boek als ik klein was toen zijn we naar dat stom pretpark gegaan en we waren er een 60min binnen en we waren het al beu 2 of 3u. voor nix gereden. Ja van antwerpen hé Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) land van ooit, reusachtig om te zien Bewerkt: 5 maart 2008 door powerpats Reageren
gta-pilot Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Het land van nooit. Tot nooit hehe eindelijk weg Reageren
Proximitus Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Kloontje kan een Wajong-uitkering aanvragen. Een reuzengroei handicap in combinatie met een behoorlijke taalachterstand maakt haar praktisch kansloos op de arbeidsmarkt. haha Ik ging er vroeger altijd heen met schoolreisje, 2 keer geweest. Weet nog wel dat er in zo'n arena altijd een gevecht was tussen 2 van die ridders Reageren
DJRobin Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Ik ben er in groep 1 een keer met schoolreisje geweest. Ik vond het niks aan daar verbaast me niks dat he failliet is. Reageren
moechy Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ja ik d8 vroeger ook ik wil naar dat park. Toen we daar waren d8 ik : ik wil hier weg . Het was zo kut je kon het amper pretpark noemen. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Boeit me nix dat het failliet is. Ben er nooit gweest, geloof ik veel te kinderachtig. Tot Nooit dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.