Jump to content

Waar Pre-Orderen?


gamexl

Recommended Posts

Hoi!

Ik ben een nieuwe lid.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen vraag ik jullie "echte GTA veteranen" even om hulp.

Is de special edition van GTA IV al te pre-orderen? En zo ja, waar kan ik 'm het best pre-orderen dan?

Gr, :tu:

GameXL

Link to comment
Delen op andere websites

Het beste pre-orderen kan nog altijd op de IV website. Ergens zul je 'Pre-order' tegenkomen, om het te vermakkelijken is dit de directe link. Daar kun je de Special Edition, of de gewone, voor beide consoles pre-orderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja je kunt hem al heel lang pre-ordenen, het best pre orden je het bij de dichtsbijzijnde multimediawinkel zodat je GTA IV rap kunt gaan afhalen.

wacht niet te lang :bier:

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Thanx voor de feedback.

Normaal pre-order ik bij de plaatselijke Free Record. Maar naar het schijnt bieden zij de Special Edition niet aan als Pre-Order...

Ik zal eens checken in de buurt en zo niet dan op internet maar...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou net zeggen, pre-orderen bij een winkel en dan zelf afhalen. Dan kan je de 29e gelijk om 9 uur s`ochtends naar de winkel gaan en gelijk de hele dag knallllllllllllllllllllllllen. Stel dat de postbode pas om 3 uur komt moet je de hele fucking dag wachten, en je hebt al lang genoeg gewacht dat ik zo.

Link to comment
Delen op andere websites

je hebt kans als je hem via internet besteld en het is een goeie winkel

dat je het al eerder in huis hebt dan eigenlijk mag.. maar dat ligt er

ook aan waneer de winkels gta4 binnen krijgen natuurlijk

Link to comment
Delen op andere websites

Bij dynabyte gedaan, Special Edition voor 75 euro (klantenkaartkorting) ;)

Ik ga eens even checken op Dynabyte...

Thanx for the tip!

Aarrrrg, iedere dag sijpelt er meer nieuws over GTA IV, ik word dan ook steeds ongeduldiger...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...