timmy66 Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 (bewerkt) die missie Management Issues snap ik niet ik hebdie auto zonder schade netjes geparkeert in dat roode rondje maar dan als het 10 uur is dan gan die andere gasten rijden snapie dus help me a.u.b. dank julie wel ik heb hem gehalt Bewerkt: 4 maart 2008 door timmy66 Reageren
Donwell Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Zodra je in de marker rijdt, zul je een klein filmpje te zien krijgen waarin andere bewakers in hun wagens stappen en contact met je opnemen via de radio. Als dit gesprek voorbij is zul je de controle weer krijgen, en zul je zelf ook kunnen rijden. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 (bewerkt) Je moet er tussen parkeren. Daarna zullen ze rijden. Jij moet dan ertussen blijven zitten. De rest kun je lezen op deze pagina. Zorg er voor dat je geen tot weinig chade oploopt! Er zal eerst ook een cutscene volgen daarna kunnejn jullie vertrekken. @hierboven: Het gaat ook echt om de secondes. Bewerkt: 3 maart 2008 door GTA-fan2 Reageren
timmy66 Geplaatst: 3 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 okee zal het nog is probeeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.