surigangsta Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 (bewerkt) Telkens als ik ramen maak dus iets waardoor je heen kn kijke dn kank het neit sien in game en als ik schiet met een bazooka of hem oblaas me die plakbomme dn siek hem wel tenminste verlich .... Ik wee nie watk fout DOE HELP!!! ME PLS Bewerkt: 3 maart 2008 door surigangsta Reageren
Black Force Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 (bewerkt) Heb je de juiste textures in de TXD gedaan? De verlichting die je ziet is namelijk de verlichting op de COL. Ten minste, dat is wat mij het meest voor de hand liggende lijkt. Ook weet ik dat je bij ramen ingame zetten nog een bepaalde instelling moest doen om het doorzichtig te maken, maar hier heb ik verder geen verstand van. Misschien kan een 3Ds modellen dat beter uitleggen. Greetz, Black Force Bewerkt: 4 maart 2008 door Black Force Reageren
surigangsta Geplaatst: 4 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 ik heb de juiste textures gedaan jusite naam. maar kann nog steeds nix vinden Reageren
Black Force Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Heb je ook de textures in de TXD gecompressed, want als je dit niet hebt gedaan werkt het ingame volgens mij ook niet. Opzich lijkt me het nog steeds lochies dat het aan de TXD ligt, omdat het object wel ingame staat (dff) en dat het object ook tastbaar is (col). Het lijkt me handig dat er iemand je verder helpt met iets meer verstand van dit soort zaken. Ik kan je helaas niet doorverbinden (), het word dus nog even geduld hebben. Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.