Apple-Mac Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Gisteravond sloot ik mijn pc af. Vanochtend deed ik pc aan, en ik had een windows klasiek-thema. Mijn internet doet het ook niet.Als ik een nieuwe verbinding toevoegd staat er dit: Kan geen verbinding met het internet maken, dit probleem wordt veroorzaakt door een configuratie die toegang tot netwerk verhinderd. Ik heb dus gescand: Geen virus of spyware. Dan maar GTA starten. Die geeft deze error: No audiocard installed. Foutcode: x start hulp/ondersteuning. Maar die geeft óók error. Wat kan ik doen? Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 3 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 die kan ie niet starten met de volgende foutmelding: Systeemherstel kan niet worden gestart. Start de pc opnieuw op, en probeer het nogmaals Reageren
Caltson Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 hey, deze symptomen doen me nogal denken dat je mischien je pc in veilige modus hebt gezet. Maar aangezien je geen systeemherstel kan doen, vind ik dit nogal vreemd. Probeer je pc eens te herstarten en kijk wat er tijdens de system check allemaal voorkomt. als er iets voor komt van opstarten in veilige modus: start windows gewoon normaal. Als dit niet lukt, kijk dan eens bij je configuratiescherm bij Systeem==> Hardware ===> apparaatbeheer. Dit zou je een lijst moeten geven van de goed geinstalleerde programma's op je pc. Als er voor het apparaat iets niet goed is aangesloten, zal hij het weergeven met een geel uitroeptekentje. Als je zo'n geel uitroeptekentje hebt, laat het dan weten aan mij dewelke. Indien niets in het geel staat, moet je mischien het t.o.v. doen.. In veilige modus starten! klinkt misschien vreemd omdat ik in begin van mijn bericht zeg dat het miss daar aan kan liggen, maar als je de pc heropgestart hebt, zal hij normaal ook terug in normale modus starten, dus is het dan nog niet opgelost, probeer dan de veilige modus. Hoe ga je hierbij tewerk. Start je PC op. Duw Op F8 tijdens de system check. Nu gaat hij vragen in welke modus hij moet starten, kies een van de 3 veilige modi. Andere manier: Sluit je pc af, zet hem op, druk hem tijdens de system check af (op de power button duwen). en dan zal hij het scherm automatisch moeten weergeven. (Deze manier raad ik af aangezien de stroom afzetten van je pc niet echt gezond is, doe deze optie enkel indien je echt niet anders kan.) Greetz Greetz Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) ik heb alles geprobeerd wat je zei, en bij Apperaatbeheer, is geen 1 apperaat aangeslote...en nee, ik heb de pc niet in veilige modus gezet, want achtergrond laad wel mee., Overgens ben ik vergete te zegge, dat alles gwn meelaad. Dus ik doe de pc aan => systeemcheck =>windows xp-logo => ik klik op mijn naam, en dan begint de elende... Bewerkt: 5 maart 2008 door Apple-Mac Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Start => Run/Uitvoeren => msconfig => tabblad boot.ini kijk of /safeboot aan staat, als deze aanstaat vink die uit. Heb je een Administrators account? Of een gedeelde computer met beperkte rechten, wat je kunt doen is kijken of hij het op een ander account ook doet, dit ziet er naar uit dat hij ergens blijft hangen bij het opstarten. Zoals je weet is Windows deels/kleine stukjes gebaseerd op oude software, dat klassieke thema zit ingebakken in XP. Je kan proberen dit te wijzigen in => Start => Configuratie Scherm => Vormgeving en thema's => beeldscherm => Bij het tabblad waar je direct komt dit is het thema tabblad. Dan druk je simpel weg even in het drop-down menu je juiste thema. In mijn geval zou dit Windows XP aangepast zijn. Veel succes ermee! Reageren
ifc3 Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Gisteravond sloot ik mijn pc af. Vanochtend deed ik pc aan, en ik had een windows klasiek-thema. Mijn internet doet het ook niet.Als ik een nieuwe verbinding toevoegd staat er dit: Kan geen verbinding met het internet maken, dit probleem wordt veroorzaakt door een configuratie die toegang tot netwerk verhinderd. Ik heb dus gescand: Geen virus of spyware. Dan maar GTA starten. Die geeft deze error: No audiocard installed. Foutcode: x start hulp/ondersteuning. Maar die geeft óók error.Wat kan ik doen? Doet je PC raar of doet Windows raar? Vind ie wel een netwerkkaart/geluidskaart ed. als je bent opgestart in veilige modus? Welke virusscanner gebruik je? Heb je kabelinternet en zit er geen router tussen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.