danny18 Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 (bewerkt) Gta san andreas start niet als ik san andreas start krijg ik allemaal rockstar logo's en het filmpje maar net voordat het menu er voor komt sluit san andreas zich zelf af ik heb ook al geprobeert gta_sa.set te verwijderen maar ik heb hem niet in san andreas userfiles staan ik snap er niks van Bewerkt: 5 april 2008 door danny18 Reageren
Silverbyte Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Allereerst, weet je echt zéker dat het bestandje gta_sa.set niet in je GTA San Andreas User Files map staat? Waarschijnlijk heb je het over het hoofd gezien, want het zou er normaliter gewoon in moeten staan. De enige situatie die ik me kan bedenken waarin dit er niet staat, is wanneer je een illegale versie van het spel hebt. In dat geval mogen we je daar niet mee helpen. Mocht je wél een legale versie hebben, dan raad ik je aan het volgende even goed door te lezen. Ik heb even een eerder bericht van mij geciteerd, dat bespaart me een hoop typwerk. Heb je misschien mods geïnstallerd, of heb je een savegame gedownload? Wanneer je mods gebruikt: Downgrade je game van versie 2 naar versie 1, op versie 2 kun je namelijk niet modden, en dat kan dit soort problemen geven. De downgrade patch kun je >Hier< vinden. Wanneer je een savegame hebt gedownload: Waarschijnlijk heb je een savegame van de verkeerde versie gedownload. Je moet altijd even kijken welke versie van het spel je hebt, dit kun je (Als ik me niet vergis) in de linkeronderhoek van het hoofdmenu zien, staat er 'SA VS2', dan betekent dat dat je versie 2 hebt. Mocht het zo zijn dat je niet eens in het hoofdmenu komt, doe dan het volgende: Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script en kijk eventjes hoeveel kb je script.img is. 568 kB groot -> Versie 1 562 kB groot -> Versie 2 Mocht het niet aan mods of je savegame liggen, dan kan de disc misschien de oorzaak zijn. Probeer eens met een licht vochtig doekje de CD af te stoffen, let hierbij wel op dat je geen krassen maakt, want dan raak je alleen maar verder van huis. Mocht dit ook niet helpen, dan kan het een teken zijn dat je je drivers moet updaten, hier weet ik echter weinig van, dus daar kan ik je niet mee helpen (Maar er zijn ongetwijfeld mensen die je daarmee kunnen helpen ) Veel succes! Reageren
wesley.w Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 heey...hier wesley weer sinds ik geprobeeert heb een scouter in het spel te krijgen((wat niet relukt is!!,...teminste ik kan hem nergens vinden!!)) loopt san andreas heletijd vast!! das egt klote!! ik kan amper een rodnje rijden in een auto en hij loopt al vast!! kan ik daar iets aan doen?? laat ff weten asjeblief!! Reageren
Silverbyte Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 heey...hier wesley weer sinds ik geprobeeert heb een scouter in het spel te krijgen((wat niet relukt is!!,...teminste ik kan hem nergens vinden!!)) loopt san andreas heletijd vast!! das egt klote!! ik kan amper een rodnje rijden in een auto en hij loopt al vast!! kan ik daar iets aan doen?? laat ff weten asjeblief!! Waarschijnlijk zijn er nog wat bestandjes achter gebleven in de mappen van San Andreas. Kijk even goed na of er niet nog ergens iets staat, want daar zal het hoogstwaarschijnlijk aan liggen. Veel succes! Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Het hoeft niet persé er aan te liggen dat er iets is met SA, het kan ook zo zijn dat je PC het niet aankan. Ik kan je wel verder helpen, geef dan ff je gegevens door het liefst ook met merk en hoe oud Greetz GTAinfo Reageren
Silverbyte Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Het hoeft niet persé er aan te liggen dat er iets is met SA, het kan ook zo zijn dat je PC het niet aankan. Ik kan je wel verder helpen, geef dan ff je gegevens door het liefst ook met merk en hoe oud Greetz GTAinfo Dat zal zijn probleem niet zijn. Als je het goed had doorgelezen had je begrepen dat hij dit probleem heeft vanaf het moment dat hij die scooter geïnstalleerd heeft. Maar zoals ik al zei, wis de bestanden van de betreffende mod, ik denk dat je dan geen problemen meer zult ondervinden. Reageren
danny18 Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Ik heb gta san andreas nog niet gemod maar ik denk dat het aan de videokaart ligt (heb een 64 mb videokaart) ik ga nog een nieuwe kopen hopelijk doet gta san andreas het dan wel. Bewerkt: 6 april 2008 door danny18 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.