ken9 Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Oooh zo zalig! De release datum komt er sneller en sneller. Ik kan niet meer wachten 55 Daagjes :O duurt gewoon nog veels te lang leuke poster Reageren
GTA-Larsman Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=69582 ja srry voor de dubbelpost maar die poster bedoelde ik eigenlijk niet..... de foto's deden het niet duzz ik bedoelde eigenlijk deze: Klik Reageren
js007 Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 ik vind het mooi ,maar waneer zou dat bort eens klaar zijn ? Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Ziet er goe uit, goeie reclame stunt.. Reageren
nationalist Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=69582 ja srry voor de dubbelpost maar die poster bedoelde ik eigenlijk niet..... de foto's deden het niet duzz ik bedoelde eigenlijk deze: Klik Ja maar dat was ook al bekend maar goed Reageren
nationalist Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 GTA IV-hype wordt steeds groter Rockstar Games is van Grand Theft Auto IV langzamerhand een grotere hype aan het maken dan eender welke game ooit. In Europa gebeurt dit momenteel enkel nog maar via het internet, maar niet in Amerika. Dagelijks worden we verwend met nieuwtjes en zeer regelmatig worden er nieuwe screens op ons afgeschoten. Het begon een tijdje geleden al met een levensgrote poster met enkel het logo van de game op. Hier blijft het (gelukkig) niet bij. Niko Bellic (de hoofdrolspeler in GTA IV) is nu ook al gezien in Brooklyn, New York (VS). Als je in de komende maanden in New York bent, ga dan zeker eens kijken op het kruispunt van de North 5th Avenue en the Bedford Avenue in Willamsburg. Dit is namelijk de afbeelding die je er wel eens tegen zou kunnen komen. Om echt bang van te worden is het niet, maar we moeten toegeven dat dit wel een perfecte stunt is om je game bekend te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.