Jump to content
Joriz

EGM Live zet Podcast online waarin ze GTA4 bespreken!


gallery_1_5_9027.jpg
Jordan van PlanetGTA mailde ons dat Electronic Gaming Monthly een podcast online heeft gezet waarin enkele nieuwe interessante details worden verteld over Grand Theft Auto IV.

  • "Ik stond in de regen op Times Square terwijl ik raketten afvuurde en het ook nog erg regende en dingen ontplofde terwijl het spel (framerate) niet vertraagde.
  • Ze vertellen hoe echt de regen lijkt: "It's not just a bunch of drops falling in a pattern. It feels like weather."
  • Ze vertellen hoe de verschillende gebieden van elkaar verschillen door andere belichting en sfeer: "each district of the city felt so different."
  • Wanneer in de podcast wordt gevraagd (aan degene die GTA4 had gespeeld) of het nieuwe Liberty City enigszins voelt/lijkt als het oude Grand Theft Auto III de editor zegt dat er een gebied op Hepburn Heights uit GTA3 lijkt. (al kan dit een vergissing zijn). Hij zei verder dat het spel meer nieuw en op New York lijkt en niet echt op het oude Grand Theft Auto 3.
  • Ze vertellen dat de framerate niet "silky-smooth" is, maar dat het ook niet merkbaar slecht is.
  • Ze vertellen over het gebruik van molotov cocktails.
  • Ze twijfelen nog over de besturing van Grand Theft Auto IV. Het is niet beter dan Saints Row maar wel functioneel. Al zeggen ze later in de podcast dat de besturing echt niet slecht is.
  • Ze vertellen hoe ze reden in een hummer (waarschijnlijk heet hij in het spel Patriot)
  • Een van de EGM spelers crashte tegen de rand van een brug en vloog 30 voet naar beneden en ging dood.
  • "I picked up a cellphone and I called 911 and a cop comes to answer the
    call. He gets out and talks to people." daarna stal hij de politiewagen en keek in de politie database (op de computer in de politie wagen) waarbij het mogelijk is om op naam en op foto te zoeken. Ze bladerde langs alle namen en zagen dat er honderden dossiers met foto's en informatie in de computer voorkwamen. Na het vinden van de juiste persoon voerden ze de GPS in en reden ze naar het adres om een missie uit te voeren.
  • "I actually was really surprised how much I liked Niko right away."
  • "The writing in this game is so freakin' good, top notch and believable."
  • Ze praten verder nog hoe veel ze geven om het verhaal en de personages in het spel en hoe belangrijk dat voor het spel is.
  • Ze vertellen dat ze zeker Grand Theft Auto 4 gaan kopen zodra het uit is.


Het is zeker de moeite waard om deze podcast te luisteren om een nog betere indruk van Grand Theft Auto IV te krijgen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb er even naar geluisterd, en wat ik wél heb kunnen horen (Ze zijn niet echt goed verstaanbaar :7 ) klonk erg interessant.

Het maakt me nog nieuwsgieriger dan dat ik al was, en ik begin steeds meer uit te kijken naar 29 April. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zeer mooie details. Ik kan nu echt niet wachten tot de 29e van april.

Ik heb ook gehoord dat als je free-aim doet dat de camera naar de schouder van Niko verplaatst zodat je veel makkelijker kunt schieten.

Bewerkt: door GTAGijsso

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...