Scarface92 Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 De Gouden Kooi stopt nu echt! Beste leden! Op 22 mei stopt de Gouden kooi. Steeds werd de einddatum opgeschoven vanwege de goede kijkcijfers. Maar nu komt er dan echt een einde aan.. Wat vind jij hiervan? bron: Klik Ik vind het echt jammer, keek er alltijd naar. De grote vraag is nog wel hoe ze er een einde aan gaan maken. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 De gouden kooi was leuk vanwege het feit dat maffe figuren zoals Jaap en Amanda erin zaten. Maar het geweld en gepest naar elkaar toe maakte het programma niet echt een goed voorbeeld voor de kindertjes die rond die tijd vaak voor de TV hangen. het programma verzetten naar s'avondslaat zal minder kijkers trekken, en daarom is stoppen waarschijnlijk een financieel betere oplossing. Ik lig er niet wakker van dat dit afgrijselijke programma eindelijk een einde krijgt Reageren
Lantyz Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Mij lijkt het het beste om het programma te stoppen en alle camera's te verwijderen, maar de bewoners niet in te lichten. Reageren
Gijsso Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Ik was al benieuwd wanneer het nou echt zou stoppen. Ik weet misschien een oplossing voor het stoppen. Wie het langste erin blijft door proeven te winnen (bijvoorbeeld: ze moeten aandelen gaan kopen en welke het beste zijn gestegen die gene wint). Er komt niemand meer bij maar er valt iedere keer iemand af Reageren
philip14 Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Mij lijkt het het beste om het programma te stoppen en alle camera's te verwijderen, maar de bewoners niet in te lichten. Dat is een goed idee Reageren
Jay; Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 (bewerkt) Mij lijkt het het beste om het programma te stoppen en alle camera's te verwijderen, maar de bewoners niet in te lichten. Die krijgen het dan wel van familie/vrienden te horen lijkt mij. Ze krijgen regelmatig bezoek, mogen internetten en er kan ook nog gebeld worden. Bewerkt: 4 maart 2008 door Jay; Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Ik vindt het niet zo erg ik kijk er soms naar, maar ze gingen idd soms te ver. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Haha, eindelijk Het is er al meer dan een jaar. Kwerd er gek van, alleen maar dat geruzie maarja FEEST VIEREN!!! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Mij lijkt het het beste om het programma te stoppen en alle camera's te verwijderen, maar de bewoners niet in te lichten. En hoe wou je dat doen? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Mij lijkt het het beste om het programma te stoppen en alle camera's te verwijderen, maar de bewoners niet in te lichten. En hoe wou je dat doen? je kan het ook gewoon niet uitzenden. hetzelfde effect Reageren
ken9 Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Mij lijkt het het beste om het programma te stoppen en alle camera's te verwijderen, maar de bewoners niet in te lichten. En hoe wou je dat doen? je kan het ook gewoon niet uitzenden. hetzelfde effect haha dan denken ze dat het spel nog doorgaat en is het niet zijn ze elkaar voor niks aan het wegpesten Reageren
Scarface92 Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) Mij lijkt het het beste om het programma te stoppen en alle camera's te verwijderen, maar de bewoners niet in te lichten. En hoe wou je dat doen? je kan het ook gewoon niet uitzenden. hetzelfde effect haha dan denken ze dat het spel nog doorgaat en is het niet zijn ze elkaar voor niks aan het wegpesten De bewoners kunnen ook gewoon op internet kijken hoor. Edit: Hier een filmpje over het bekend maken in de kooi. Bewerkt: 5 maart 2008 door GrandTheftTwanO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.