GtaSlave Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 (bewerkt) Hey, Ik heb op deze site: http://www.html-site.nl/inlog-registratiescript.php een inlog en registratie script gedownload, alleen ik zet hem in mn www map van wamp en dan als ik naar localhost ga dan kom ik in die index enzo, als ik dan login.php aanklik dan krijg ik deze foutmelding: Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO) in C:\PHP server\wamp\www\contactdb.php on line 8 Access denied for user 'ODBC'@'localhost' (using password: NO) Ik heb het bestandje: members.sql gewoon in de map van mysql gezet. Misschien dat ik die ergens anders in moet zetten maar ik zou het zelf niet weten want heb er geen verstand van. Ik zal de login.php, beveiligd.php, contactdb.php en members.sql wel even toevoegen zodat jullie die kunnen downloaden. Btw, als je zegt je moet het zelf maken kom ik niet ver. Ik ben enkel een login script nodig voor mijn localhost. Alvast bedankt GtaSlave Edit: Ik heb wamp kant en klaar gedownload verder niets verandert, alleen phpmyadmin verkloot login.zip Bewerkt: 4 maart 2008 door GtaSlave Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.