Jump to content

server niet online

Recommended Posts

Geplaatst:

kheb een probleem namelijk ik heb server aanstaan dan kan ik hem zien in mijn favo en kan ik erin maar als ik bij internet kijk staat ie nergens tussen en vrienden zeggen dat ze hem ook niet kunnen zien kan iemand me helpe?

Geplaatst:
kheb een probleem namelijk ik heb server aanstaan dan kan ik hem zien in mijn favo en kan ik erin maar als ik bij internet kijk staat ie nergens tussen en vrienden zeggen dat ze hem ook niet kunnen zien kan iemand me helpe?

Dat had ik eerst ook; controleer de volgende dingen:

Volgens mij heb je je server nog op local play.(houd in dat idd alleen binnen je local netwerk je in je server kan.)

Je moet het volgende doen:

ga naar http://whatsmyip.org/

en vul dat adress in je favo lijst.

(dat is je internet adress die je aan vrienden en kennisen geven moet)

suc6 (mocht het nog niet lukken heb ik een filmpje voor je waar alles haarfijn uitgelegd word)

:cya: Twinsen

Geplaatst:
[..]
Daar heeft hij nog weinig aan, want zijn server staat helemaal niet in de internet lijst.. Ik zou eens kijken of 'announce' op 1 staat en 'lan' op 0. Deze dingen staan in je 'server.cfg'. Daarnaast moet je internet uiteraard wel aan staan, anders blijft de server ook op een 'offline'-modus waardoor alleen jij in je server kunt.
Geplaatst:

Heb je daarnaast ook je poorten opengezet voor SA-MP? Als je dit nog niet hebt gedaan en niet weet hoe het moet, kun je het beste even Portforward bezoeken, daar staat een hele uitleg hoe dit moet. Zoek natuurlijk wel eerst je router op, en daarna een spel. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...