Jump to content

Signeer als je GTA IV niet gaat kopen


Fantomican30

Recommended Posts

Wat is dit voor iets, topic is dicht binnen 15 minuten als het niet langer is...

Greetz,

Black Force

Hoezo? Ik wil gewoon zeker weten dat ik niet de enige ben. Niet dat het me geen tof spel lijkt hoor.

Bewerkt: door Fantomican30
Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan wel wezen, maar ik zie het nut niet echt in van dit topic. En waarschijnlijk ben je zoieso niet de enige, want de mensen met een PC zonder Xbox 360 of playstation3 zullen het zoieso niet kopen, omdat het niet kan. :puh:

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

JESUS!!!

FANTOMICAN30 MOET WEL EEN GESCHENK UIT DE HEMEL ZIJN. HET IS NAMELIJK ONMOGELIJK DAT HIJ VAN DUIZENDEN ZAADCELLEN DE SNELSTE IS GEWEEST.

BAN DEZE WHIZKID EN DELETE DIT TOPIC A.U.B.

Link to comment
Delen op andere websites

JESUS!!!

FANTOMICAN30 MOET WEL EEN GESCHENK UIT DE HEMEL ZIJN. HET IS NAMELIJK ONMOGELIJK DAT HIJ VAN DUIZENDEN ZAADCELLEN DE SNELSTE IS GEWEEST.

BAN DEZE WHIZKID EN DELETE DIT TOPIC A.U.B.

Nou, jij bent zeker geen geschenk uit de hemel voor dit forum, want wie wil er nou een poster die post met z'n caps lock aan, en ook nog eens over dingen praat waarvan ik niet eens weet waarom je dat zegt. :puh:

Greetz,

Black Force

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, om dit topic toch nog een beetje nut te geven... Dit topic kan voor mijn part best hoor, er zijn uiteraard mensen die hem niet gaan kopen. Dat kan om zoveel redenen. Je kunt hem te duur vinden, je hebt genoeg aan je favoriete GTA, of, zoals velen van ons, je hebt geen XBOX360 of PS3. Wel, ik zal vertellen, als hij niet voor de PC uitkomt, ga ik hem ook niet kopen, aangezien ik niet een van de twee consoles heb. Dus mocht het bekend worden dat hij niet voor de PC uitkomt, signeer ik hier ;)

Link to comment
Delen op andere websites

JESUS!!!

FANTOMICAN30 MOET WEL EEN GESCHENK UIT DE HEMEL ZIJN. HET IS NAMELIJK ONMOGELIJK DAT HIJ VAN DUIZENDEN ZAADCELLEN DE SNELSTE IS GEWEEST.

BAN DEZE WHIZKID EN DELETE DIT TOPIC A.U.B.

lol.. bij elk bericht wat ik lees van jou is ook nooit errig positief.. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gaan we nou allemaal onvolwassen doen?

Klik (komt in de buurt)

Klik (praktisch hetzelfde)

Dus wacht gewoon even op een crew-lid dat het dicht gooit, voordat hij een topic met 2 of meer pagina's kan sluiten :N

@hieronder: Boeren! Ik zeg nog.... :N

Bewerkt: door TomHagen
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is dit voor iets, topic is dicht binnen 15 minuten als het niet langer is...

Greetz,

Black Force

Hoezo? Ik wil gewoon zeker weten dat ik niet de enige ben. Niet dat het me geen tof spel lijkt hoor.

ik hoef hem ook niet dus wees gerust.je bent niet de enige*singeert*. Bewerkt: door 1973
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...