vice Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Hallo ik heb een aantal dagen geleden Fly For Fun gedownload , het opstarten en zo werkt perfect , maar na zo een 15 seconden krijg ik altijd error "Game Hack Was Found" , volgens de helppagina van Flyff heeft het te maken met programmas(antivirus etc.) die het blokkeren. Weet iemand toevallig hoe of waar ik kan zien welke programmas dat dan zijn. Ps: Ik weet niet waar ik dit moest plaatsen , ik zou het bij games moeten plaatsen , maar dit is dan weer eerder een vraag om "foute programma's" uit te sporen , dus ik weet het niet . Help me astublieft , ik heb dit spel gedownload omdat het me leuk leek , maar ik heb het nu nog steeds niet kunnen spelen , tot nu toe heeft nog geen enkel forum me kunnen helpen. . Vice! . Reageren
Gangsta Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 (bewerkt) Volgens mij blokt je virusscanner of Windows firewall het. Kan je even een link van de 'helppagina' sturen zodat ik kan weten wat je precies moet doen? Als je hebt gelezen dat je virusscanner/Windows firewall het blokt, moet je gewoon even naar de opties gaan, het spel zoeken en dan verwijderen uit de lijst die hij blokt. Let op: Dus alleen als je het zeker weet! Start > Configuratie Scherm > Windows Firewall > Let op: Tabblad Uitzonderingen > Zoek het spel op en selecteer het vinkje. Bewerkt: 4 maart 2008 door Gangsta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.