Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb op youtube gezien dat iemand van een verhoogt gebouw afspringt (die hoge in LS maar dan nog hoger gemaakt.) hoe maak je dat gebouw hoger?.

Bewerkt: door errie
Geplaatst:

Hoi,

Hoogstwaarschijnlijk heeft diegene het gebouw zogenoemd 'gemodelled'. Dit wil zeggen dat hij de .dff (een bestand wat elk gebouw heeft en waar het model, de vorm zeg maar, in staat opgeslagen) heeft bewerkt met een programma als 3dsmax, gmax, zmodeller of iets dergelijks. Zou je misschien een link naar het filmpje hebben? Dan zouden we het beter kunnen zien ;)

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:
Hoi,

Hoogstwaarschijnlijk heeft diegene het gebouw zogenoemd 'gemodelled'. Dit wil zeggen dat hij de .dff (een bestand wat elk gebouw heeft en waar het model, de vorm zeg maar, in staat opgeslagen) heeft bewerkt met een programma als 3dsmax, gmax, zmodeller of iets dergelijks. Zou je misschien een link naar het filmpje hebben? Dan zouden we het beter kunnen zien ;)

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

hier is et filmpje (klik).

Geplaatst:

Die gebouw heeft ie niet gemaakt.

Hij heeft de originele gebouw van SA gekopierd en telkens geplakt

waardoor dat gebouw steeds en steeds groter wordt.

Met welk programma je dat kan doen, kun je MEd gebruiken.

Weet je niet hoe een MEd werkt, raad ik je aan dit deze tut te volgen:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=60112

Er bestaan ook videotuts voor MEd.

http://www.youtube.com/results?search_quer...mp;search_type=

Geplaatst: (bewerkt)
Die gebouw heeft ie niet gemaakt.

Hij heeft de originele gebouw van SA gekopierd en telkens geplakt

waardoor dat gebouw steeds en steeds groter wordt.

Met welk programma je dat kan doen, kun je MEd gebruiken.

Weet je niet hoe een MEd werkt, raad ik je aan dit deze tut te volgen:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=60112

Er bestaan ook videotuts voor MEd.

http://www.youtube.com/results?search_quer...mp;search_type=

ik heb ook een ander filmpje gezien waarmee hij dat gebouw ernaast (de hoogste in LS) had verhoogt maar die kan ik niet meer vinden.

en weet je ook waar ik 3dsmax kan downloaden want ik kan em niet vinden.

Bewerkt: door errie
Geplaatst:

via deze link kom je op de downloadpagina van 3Ds max. Het gaat hier om een probeer versie van gedurende 30 dagen, daarna zal je het product moeten aanschaffen, en dat is een duur grapje.

download link: klik.

Je komt nu op een pagina waarbij je een aantal gegevens in moet vullen, wil je echter niet je echte gegevens invullen, dan kun je ook gewoon wat anders invullen wat je maar wil. ;)

veel succes verder. :)

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
via deze link kom je op de downloadpagina van 3Ds max. Het gaat hier om een probeer versie van gedurende 30 dagen, daarna zal je het product moeten aanschaffen, en dat is een duur grapje.

download link: klik.

Je komt nu op een pagina waarbij je een aantal gegevens in moet vullen, wil je echter niet je echte gegevens invullen, dan kun je ook gewoon wat anders invullen wat je maar wil. ;)

veel succes verder. :)

Greetz,

Black Force

is er ook een gratis versie of een ander programma die wel gratis is??

Geplaatst:

Ik ben geen SA kenner, maar waarschijnlijk staat dat gebouw al in standaard in SA, maar heeft de maker het in de IPL 10x boven op elkaar gemapt. Daarom zijn er ook geen LODS, waardoor je het niet van veraf ziet, maar stukken gebouw plotseling verschijnen.

Geplaatst:
Ik ben geen SA kenner, maar waarschijnlijk staat dat gebouw al in standaard in SA, maar heeft de maker het in de IPL 10x boven op elkaar gemapt. Daarom zijn er ook geen LODS, waardoor je het niet van veraf ziet, maar stukken gebouw plotseling verschijnen.

hier is et andere filmpje( toevallig gevonden)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...