Jump to content

Goede scripters gezocht.


MuMmY

Recommended Posts

Ey mensen,

Zoals jullie kunnen zien zoeken wij goede scripters op ons server. Ons gamemode is Roleplay And Stunt. Tis net als echte leven. Doel van ons gamemode is dat je net als echte leven doet. Je kan politie worden maar ook crimineel. Je moet een leven gaan opbouwen. Je start met bijna niets, slechte wapens, level 1 geen huis. Vervolgens moet je missies doen bijv:

Pizzaboy (pizza's rond brengen) Xoomer (met een trainroad moet je een aanhang ophalen en benzine rond brengen) Cashbox (geld ophalen en naar save house brengen) deathmatch (mee doen aan deathmatch en meeste score hebben) hotwire (een wagen jatten en brengen aan verkoper)

Zoals ik al zei dus moet je leven opbouwen, missies doen. Huis kopen, wapens upgrade en zelf misscien een clan bouwen. Als je een clan bouwt, mag je ook een eigen basis bouwen. Als dit aan eisen voldoet mag die erin. Maar je kan ook stunten. je kan bijv /enterdrift /gokart en in stadiums race. (/telehelp voor meer info)

Maar wij zoeken dus scripters. Ons server is meestal vol (30 slots en misschien gaat nog hoger) We zoeke sirieus scripters. Wij zijn geen server waar we met erge woorden vloeken en ook niet discrimineren. Als jij veel vloekt met ziektes of racist bent. Ben je niet welkom. Owhja, onze server is geen homehost maar betaald server.

Waar moet de scripter aan voldoen?

Hij moet betrouwbaar zijn. Voordat die gaat scripten wille we eerst met hem/haar praten om te kijken of die betrouwbaar is. Wij gebruiken teamspeak/ventrilo. Daar zitten we altijd op. eestal zitten er zo een 15 mensonen op teamspeak. We praten altijd en we zijn allemaal met elkaar bevriend. En zo moet het ook gebeuren.

Ook moet scripter wel goed kunnen scripten. Die gene moet er wel verstand van hebben. We zoeken geen luie mensen die heletijd uitstellen. Tuurlijk heb je school en is belangrijker maar als je al 4 dage zegt van heb niet klaar want dit en dat geen sin ofso dan ben je lui:P. Graag dat je Nederlands kan praten en (beetje) Engels taal.

Hoe zijn jullie zo ver gekomen?

Ik ben geen scripter maar kan wel basis dingen. Zo geld ook voor 2 andere admins maar we hebbe echt beter scripter nodig.

Hoe kan ik me aanmelden?

Post even hier beneden als je wil of mail even naar info@roleplayandstunt.nl Ik weet niet of ik ip van server mag geven maar als je wil komen kijken hoe ons server inelkaar zit is ons ip: -knip-. Ons website is -knip-

Ik hoop dat we jou als scripter aan kunnen nemen en dat we het gaan vermaken. Hier gaat niet alleen om scripter of om server maar ook dat we elkaar mogen. Want als het onder admins etc niet gaat, gaat ook niet goed op server. En we doet dit gewoon om lol etc.

Met vriendelijke groetjes.

Gangstah ^_^

>>> Door Azer: Reclame verwijderd <<<

Link to comment
Delen op andere websites

- Verwacht niet dat mensen hun vrijetijd voor jullie gaan opofferen zonder er iets voor terug te krijgen.

- Meestal vragen scripters zo'n 1 dollar/euro per 100 regels code, en als ik zo kijk naar de omschrijving van wat er gemaakt moet worden, kom je al gauw uit op een script van zo'n 10- á 20 duizend regels.

- Reclame maken op dit forum is niet toegestaan. (ip-adressen, sites)

- Maarja, veel succes ermee :)

Link to comment
Delen op andere websites

Beste MuMmy,

Ik wil me graag aanmelden als dit mogelijk is,

Ik vind zelf dat ik best goed kan scripten, door iedereen die me hier gehoplen heeft ken ik bijna alle functies van pawno.

Ik wil heel graag helpen en ik heb tijd genoeg om dit te kunnen, ik ben ongeveer door de weeks al vanaf 1/2 uur s'middags vrij, ik loop bijna nooit over mijn releas-datum.

Ik kan goed engels, en heb ook teamspeak

Scripten vind ik het aller leukste dat er is, en ik heb er veel plezier in, en daarom vraag ik er ook niks voor,

(behalfe dan dat mijn alleen naam in /credits staat ofzo)

M.v.g WackoX

Bewerkt: door WackoX
Link to comment
Delen op andere websites

Beste WackoX,

Het zou fijn zijn als je me mailt. Dan praten we samen verder en komen we wel uit.

Even voor Sandra. Zoals ik al zei tis niet dat wij scripter nodig hebben, maar zo een maatje die gwn goed kan meehelpen. Tis niet allee nscripte, maar ook gwn same lol hebben. Als ik met andere hoofdadmins op teamspeak enz zitten, hebben we altijd lol. Ons teamwork is sterk en iedereen die komt, komt met plezier. Als er is losse we goed op. Daarom gaan we met even Wachox praten etc. Hij gaat niet alleen scripten ofso, tuurlijk krijgt hij admin rechten en vriendschap etc.

Hoor wel groetjes

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ey mensen,

Zoals jullie kunnen zien zoeken wij goede scripters op ons server. Ons gamemode is Roleplay And Stunt. Tis net als echte leven. Doel van ons gamemode is dat... blablabla... Je moet goed Nederlands kunnen praatten

Ermm.. Ik zeg niet dat ik goed nederlands kan praten.. maarre.. je eist die mensen goed ABN te praten.. en zelf praat je asl een wigger??? Verwacht dan ook geen goede resultaten :S

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

wackoX ben je de wackoX van roleplay and stunt server waar [sFP][AT][VP]rb gebanned op is of ken je me gewoon want ik ben gebanned door admin eleceater op de server van role play and stunt met map RPAS wegens fly car hac maar dat was /rc dat ik deed plz zeg me dat jij die wackoX bant uit[TPG]

Link to comment
Delen op andere websites

wackoX ben je de wackoX van roleplay and stunt server waar [sFP][AT][VP]rb gebanned op is of ken je me gewoon want ik ben gebanned door admin eleceater op de server van role play and stunt met map RPAS wegens fly car hac maar dat was /rc dat ik deed plz zeg me dat jij die wackoX bant uit[TPG]

Zal ik doen, post voortaan op ons forum i.p.v. gtaforum :S

Link to comment
Delen op andere websites

wackoX ben je de wackoX van roleplay and stunt server waar [sFP][AT][VP]rb gebanned op is of ken je me gewoon want ik ben gebanned door admin eleceater op de server van role play and stunt met map RPAS wegens fly car hac maar dat was /rc dat ik deed plz zeg me dat jij die wackoX bant uit[TPG]

Zal ik doen, post voortaan op ons forum i.p.v. gtaforum :S

maar ik herinner mijn accountnaam niet meer want volgens mij is dat onactief...dat is wat er staat

:N slecht he

Link to comment
Delen op andere websites

Ga gewoon naar het forum toe, klik op me sign

Mag er mischien een lock op a.u.b.? dat gaat nergens meer over..

maar ik ben niet unbanned?toch zover ik weet!!

dus ik moet deze dingen nog weten en/of gebeuren

1.is mijn account actief?

2.ben ik unbanned

3.blijft mijn account dezelfde dingen hebben(biz,geld,level,politie rank,enzo...)

grtz [sFP][AT][VP]rb ook gekend als [sFP]chief[AT] of [sFP]chief[CL]

reageer snel plz

:engel:

Link to comment
Delen op andere websites

- Klik gewoon op Wackox zn sig, meld je aan op dat forum en plaats daar een unban-aanvraag, dan heb je meer kans op unban.

- Bij een ban is het niet zo dat je acountgegevens verloren, enige wat het geval kan zijn is dat je level op -999 word gezet (wat een naam-ban inhoud) maar ook dat kan simpel weer teruggezet worden.

Link to comment
Delen op andere websites

- Klik gewoon op Wackox zn sig, meld je aan op dat forum en plaats daar een unban-aanvraag, dan heb je meer kans op unban.

- Bij een ban is het niet zo dat je acountgegevens verloren, enige wat het geval kan zijn is dat je level op -999 word gezet (wat een naam-ban inhoud) maar ook dat kan simpel weer teruggezet worden.

1.ik kan niet een nieuw account maken want email adress is al gebruikt

2.ik kan niet in mijn account

3.ik heb een email gestuurd aan de site want wackoX heeft mij nog niet unbanned

:@:(

Link to comment
Delen op andere websites

- Klik gewoon op Wackox zn sig, meld je aan op dat forum en plaats daar een unban-aanvraag, dan heb je meer kans op unban.

- Bij een ban is het niet zo dat je acountgegevens verloren, enige wat het geval kan zijn is dat je level op -999 word gezet (wat een naam-ban inhoud) maar ook dat kan simpel weer teruggezet worden.

1.ik kan niet een nieuw account maken want email adress is al gebruikt

2.ik kan niet in mijn account

3.ik heb een email gestuurd aan de site want wackoX heeft mij nog niet unbanned

:@:(

En dan maak je simpel een nieuw email account aan, maak je een account, of je PM't wackoX op dit forum, je vraagt hem beleeft en netjes of hij je account wilt unbanne, meestal werkt dat..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...