Mastertuner Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 (bewerkt) Hey mensen. Ik heb laatst een mod gedownload voor GTA VC. Ik heb de .txd en de .dff al in de juiste map gestoken. Maar hierin (afbeelding 1) staat dat ik dar cijfertjes moet veranderen/invullen bij Default.ide en Handling.cfg. Maar hoe open ik een .cfg en een .ide bestand? afbeelding 1: afbeelding 2 Alvast bedankt. Edit: Ik zie net dat er ook een .dat bestandje moet verandert worden. Zelfde vraag dus hiervoor als hierboven. Bewerkt: 4 maart 2008 door Mastertuner Reageren
HerrieM Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 Die files kun je gewoon via bijvoorbeeld kladblok openen. Dan kopieer je de regels uit de Readme van de mod naar de juiste plek in deze handling en default bestanden en sla je de bestanden op. Maak voor de zekerheid wel een backup van die bestanden, mocht je de mod weer willen verwijderen. Reageren
Mastertuner Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ok Thnx HerrieM! Het is gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.