mikka08 Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) Ey, ik heb die missie nu al iets van 50 keer geprobeerd zonder success -_-. Dus hier mijn verzoek of iemand die missie voor mij kan halen op mijn savegame file en weer opnieuw posten zodra de missie is gehaald missie : N.O.E. Cheaten/Modden: mwah als het maar geen blijvende dingen zijn Versie : V2 ~Mikka GTASAsf1.b Bewerkt: 5 maart 2008 door mikka08
Pennywise The Clown Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Ey, ik heb die missie nu al iets van 50 keer geprobeerd zonder success -_-. Dus hier mijn verzoek of iemand die missie voor mij kan halen op mijn savegame file en weer opnieuw posten zodra de missie is gehaald ~Mikka Misschien un idee om je bed eens in te duiken, en het morgen nog eens te proberen als je wat fitter bent
mikka08 Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) Ey, ik heb die missie nu al iets van 50 keer geprobeerd zonder success -_-. Dus hier mijn verzoek of iemand die missie voor mij kan halen op mijn savegame file en weer opnieuw posten zodra de missie is gehaald ~Mikka Misschien un idee om je bed eens in te duiken, en het morgen nog eens te proberen als je wat fitter bent whaha, ik ben er 1 maand geleden mee gestopt (door die missie), en sinds gister ffe weer SA uit de kast gehaald(nog steeds N.O.E. niet gehaald -_-). Hehe, vliegen is niet echt mijn ding Bewerkt: 5 maart 2008 door mikka08
HerrieM Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Gehaald: N.O.E. + $15.000 Veel plezier ermee.
Recommended Posts