hc4l Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Hallo, ik kan met mijn Tug geen Tugstairs aankoppelen. Weet iemand hoe dit komt en hoe ik het wel kan? Groetjes Hc4l Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Komt denk ik ook doordat je stairs met een Baggage vervoeren moet. De baggage kun je alleen vinden op Easter Bay airport en Los Santos international airport. Op de vliegveld van Las Venturas kun je geen baggages en stairs vinden. Veel succes hier nog meer. Reageren
hc4l Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Oke bedankt maar wat ik dan raar vind is dat ze het tugstairs noemen als er geen tug voor past. Maar het lijkt me ook niet dat ze hem bagagestairs gaan noemen. Groetjes Hc4l Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) Zover ik weet worden die trappen altijd gewoon stairs genoemd. Behalve stairs kun je ook Baggage handlers vervoeren. Ontkoppelen kun je trouwens doen door een scherpe draai te maken of een foto te maken met de Camera. Let wel op dat de stairs sneller kan vallen dan de baggage handlers. En als ze vallen kun je meestal niet meer gebruiken. Op wikigta staat bij stairs de codenaam TUGSTAIR dus dat vind ik wel raar Ow, dat was me nog nooit opgevallen. De codenaam verschilt wel vaker van de naam van het voertuig. maar ik ieder geval hoop ik dat het duidelijk is dat je de stairs met de Baggage vervoeren moet. Bewerkt: 5 maart 2008 door GTA-fan2 Reageren
hc4l Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Op wikigta staat bij stairs de codenaam TUGSTAIR dus dat vind ik wel raar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.