Jump to content

PS3-Versie GTA zwakker dan XBOX


Kai-ShockWave

Recommended Posts

De ps3 versie van gta iv is momenteel zwakker. Het spel heeft op de ps3 langere laadtijden en een slechtere framerate. De ps3 schijnt wel betere weerseffecten te hebben. Ze hopen bijde versies gelijk te krijgen.

Bij de extra xbox Content hoef je niet op teveel te rekenen zoals een nieuw eiland.

Bron: ps3focus.nl

Ik heb wel liever betere framerate en laadtijden dan mooiere weerseffecten :ch:. ik hoop dat ze hun aan hun woord houden dat alle versies indentiek zijn:P...

EDIT: Probleem is waarschijnlijk al opgelost door samenwerking met Sony..

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    7

  • mastala

    6

  • 007 RoadRunner

    5

  • studio dewolf

    4

Er zijn geen laadtijden als je in het spel bent (volgens mij is dit ook bevestigd) en is ook bevestigd dat beide versies identiek zullen zijn.

Als je het spel opstart zullen er wel laadtijden zijn :puh:, en daar hebben ze het over.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat nieuwsbericht is gebaseerd op een uitlating (die alleen nog in een quote te vinden is, maar zelf al weer verwijderd is)op http://www.rllmukforum.com/, door iemand die als user naam "Neil Corbett" had. Dit is de naam van een R* medewerker inderdaad, maar dat hij het echt is, valt zwaar te betwijfelen. Maar helaas kijken heel veel "fansites" niet naar de bron en betrouwbaarheid van de berichten die ze plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar kan er voor zorgen dat de ps3 versie evenwaardig is of zelfs beter dan de xbox 360 versie anders sleep ik ze vor de rechter wegens discriminatie van de ps3 bezitters :D lool

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof hier niks van. Ik snap eigenlijk niet waarom bijna alle games voor de X360 worden ontwikkeld en dan zowat 'vertaald' naar PS3. Misschien zodat de ontwikkelaars tot de grenzen van de X360 gaan. Als ze tot de grenzen van de PS3 gaan dan kan de X360 het niet aan.

Omdat de PS3 veel meer rekenkracht heeft en Blu-Ray gebruikt denk ik dan in de game zelf dat de X360 slomer is en slechtere graphics, en niet de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

xbox zuigt aars man.. niks meer aan doen aan die xbox versie zou k zegge.. maak ps3 versie maar mooi... als t leven zo zou zijn:p

Goed gesproken! :puh:

ja of jullie zijn sociaal en gunnen de xbox360 bezitters hetzelfde spel als jullie krijgen

ik denk dat als het zo is dat de ps3 versie nu zwakker is, dat ze dat dan wel bij zullen werken aangezien ze bevestigd hebben dat beide versies identiek zullen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV maakt eigenlijk voor ps3 want ps was eerste GTA-spel maar hij maakt toch ook spel voor X-box 360.

Wat bedoel je precies? Dat GTA een playstation spel is omdat daar de eerste gta ook op uitkwam? Dan zou gta een pc spel zijn, want de eerste gta is als eerste op de pc uitgekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...