Jump to content

PS3-Versie GTA zwakker dan XBOX


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    7

  • mastala

    6

  • 007 RoadRunner

    5

  • studio dewolf

    4

Games zijn op de Playstation 3 veel moeilijker te programmeren dan op de Xbox 360.

Ik weet dat op de PS3 het moelijker is om te programmeren dan op de X360, maar moet je eens voorstellen; games die alleen maar op de PS3 zijn en die games zijn echt de grens van de PS3, daar kan geen X360 game aan tippen. Dus ik hoop dat de volgende GTA echt exclusief is voor de PS3. Dan heb je de beste GTA ooit.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV maakt eigenlijk voor ps3 want ps was eerste GTA-spel maar hij maakt toch ook spel voor X-box 360.

Wat bedoel je precies? Dat GTA een playstation spel is omdat daar de eerste gta ook op uitkwam? Dan zou gta een pc spel zijn, want de eerste gta is als eerste op de pc uitgekomen.

ja dat kan wel kloppen, maar R* was nooit zo groot geworden zonder de playstation aangezien het allemaal met de ps1 begon

Ot; het zal allemaal wel meevallen hoor.. als er afwijkingen zijn in een van de versies word er alles aan gedaan om die te corrigeren, we maken ons teveel druk..

Link to comment
Delen op andere websites

Games zijn op de Playstation 3 veel moeilijker te programmeren dan op de Xbox 360.

Ik weet dat op de PS3 het moelijker is om te programmeren dan op de X360, maar moet je eens voorstellen; games die alleen maar op de PS3 zijn en die games zijn echt de grens van de PS3, daar kan geen X360 game aan tippen. Dus ik hoop dat de volgende GTA echt exclusief is voor de PS3. Dan heb je de beste GTA ooit.

Als je zo gaat redeneren moet het een PC exclusive worden want dan kan je het net zo opkrikken als bij Crysis en nog daarboven. Ik vind presoonlijk dat ze gewoon op ieder platform tegelijk uit moeten komen en dat je zelf weet waar je het op speelt en zoals nu dat de ene console dit exclusief krijgt en de ander dat en bij de ene een PC versie en de ander nie. Ik vind reacties van laat de Xbox versie maar zitten en maak een PS exclusive die extra mooi is dan ook hartstikke asociaal. Jij vind dat jij het beste moet krijgen en de ander niks. Al voert R* hetzelfde uit met de PC gamers wat enorm respectloos vind naar dat platform toe. M$ en Sony betalen enorm om alles maar exclusief te maken maar de PC heeft niet zo'n geldschieter. Als Nvidea en andere fabrikanten nu eens hetzelfde gingen doen zouden veel van jullie hartstikke boos zijn als bepaalde spellen PC exlusive worden of als eerste op PC en na een half jaar pas de consoles. Probeer ook om je medemens te geven ipv alleen aan jezelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Games zijn op de Playstation 3 veel moeilijker te programmeren dan op de Xbox 360.

Ik weet dat op de PS3 het moelijker is om te programmeren dan op de X360, maar moet je eens voorstellen; games die alleen maar op de PS3 zijn en die games zijn echt de grens van de PS3, daar kan geen X360 game aan tippen. Dus ik hoop dat de volgende GTA echt exclusief is voor de PS3. Dan heb je de beste GTA ooit.

Als je zo gaat redeneren moet het een PC exclusive worden want dan kan je het net zo opkrikken als bij Crysis en nog daarboven. Ik vind presoonlijk dat ze gewoon op ieder platform tegelijk uit moeten komen en dat je zelf weet waar je het op speelt en zoals nu dat de ene console dit exclusief krijgt en de ander dat en bij de ene een PC versie en de ander nie. Ik vind reacties van laat de Xbox versie maar zitten en maak een PS exclusive die extra mooi is dan ook hartstikke asociaal. Jij vind dat jij het beste moet krijgen en de ander niks. Al voert R* hetzelfde uit met de PC gamers wat enorm respectloos vind naar dat platform toe. M$ en Sony betalen enorm om alles maar exclusief te maken maar de PC heeft niet zo'n geldschieter. Als Nvidea en andere fabrikanten nu eens hetzelfde gingen doen zouden veel van jullie hartstikke boos zijn als bepaalde spellen PC exlusive worden of als eerste op PC en na een half jaar pas de consoles. Probeer ook om je medemens te geven ipv alleen aan jezelf.

Dan werd het 29 juni als de pc er nog eens bij kwam...

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar has confirmed to videogaming247 that the originator of this story claiming the 360 version of GTA IV is “superior” to the PS3 outing is not Rockstar North’s Neil Corbett.

[....]

So now you know. As Big Phil says, “You shouldn’t believe everything you read on the internet.”

Bron: www.videogaming247.com

Er wordt precies heel veel gezegd in de gameindustrie, en blijkbaar weet ik niet meer wat ik moet geloven. Is het nu waar of niet. Om ook nog eens te reageren op het bericht dat gepost is geweest.

Games.fok.nl"Op de Rockstar forums heeft de Lead QA Neil Corbett van GTAIV aangegeven dat de PS3 langere laadtijden en een slechtere framerate zal hebben dan de versie voor de Xbox360." Daarom is de PS3 versie geen flop .. want dat betwijfel ik. Als de framerate van Xbox360 60 is en die van de PS3 58 is het verschil toch bijna nauwelijks te zien. Hoeveel seconden langer gaat het duren voor je in de speelwereld zit? 2 of 3 seconden ..

Ik begin overigens een enorme afkeer te krijgen aan fanboys. Het ziet er mij naar uit dat ze elkaar kapot willen maken en hun console de god willen prijzen. Ze zouden zich moeten schamen. Want elke console heeft nu eenmaal zijn sterke punten ... en zijn zwakke :)

Link to comment
Delen op andere websites

xbox zuigt aars man.. niks meer aan doen aan die xbox versie zou k zegge.. maak ps3 versie maar mooi... als t leven zo zou zijn:p

Dat klinkt als: "Laat de buurman maar stikken, met z'n hoofd (in dit geval een Xbox 360). Ik ben veel belangrijker!" Lijkt me niet helemaal rechtvaardig, of wel? Laten we er geen "ikke, ikke, ikke!"-oorlog van maken.

Omdat de PS3 veel meer rekenkracht heeft en Blu-Ray gebruikt denk ik dan in de game zelf dat de X360 slomer is en slechtere graphics, en niet de PS3.

De PS3 mag dan zo "krachtig" zijn, maar toch wordt die kracht t/m heden nog lang niet (volledig) gebruikt. Het ontwikkelen voor de PS3 schijnt op dit moment nog wat moeilijker te gaan, maar daar zal in de loop der jaren waarschijnlijk wel verandering in komen. Op dit moment nog niet, dus is het logisch dat de PS3-versie niet aanzienlijk beter zal zijn. Daarnaast proberen ze de twee verschillende versies natuurlijk ook identiek aan elkaar te maken, maar dat is gewoon logisch en was al bekend.

Eerste spel is toch op ps en pc tegelijk uitgekomen.

Nee. Eerst kwam het spel uit voor de PC, en nadat het een succes bleek te zijn, werd deze game ook naar de Playstation (en GBC) overgezet.


Ik blijf ervan uitgaan, dat de twee versies identiek aan elkaar zullen zijn. Mocht dat Rockstar niet lukken, waar ik niet op reken, dan is daar niets aan te doen en valt Rockstar niets te verwijten. Ze hebben namelijk bevestigd beide versies zo identiek mogelijk te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij part duurd het laden als je het spel start 5 min.. zal mij dat nou boeien lol

je start hem tog niet 50x op per dag.. maar van de framerate is wel rot

maar het spel is nog niet af.. en al zou het zo zijn.. ja kut maar zou er geen xbox voor gaan kopen lol

Link to comment
Delen op andere websites

De laadtijden zullen eerder op de Xbox 360 langer duren, de weerseffecten zullen wel gelijk zijn. Het is trouwens wel een onbetrouwbare bron, een PS3 website.

Wat heeft dat er nu mee te maken ?? :ch:

Dus als ik je goed begrijp dan zeg jij dat een ps3 website gelijk staat aan onbetrouwbaar ?? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

De laadtijden zullen eerder op de Xbox 360 langer duren, de weerseffecten zullen wel gelijk zijn. Het is trouwens wel een onbetrouwbare bron, een PS3 website.

Wat heeft dat er nu mee te maken ?? :ch:

Dus als ik je goed begrijp dan zeg jij dat een ps3 website gelijk staat aan onbetrouwbaar ?? :duh:

Alleen wat hij zegt vind ie zelf betrouwbaar :ch:, laat hem lekker

Link to comment
Delen op andere websites

wel raar trouwens.. ik zie op dit forum (veel) meer mensen met een ps3 dan een nixbox 360.. terwijl de xbox 18 miljoen x is verkocht en de ps3 11 miljoen (heb er trouwens geen moeite mee:p)

Komt vooral door Amerika, daar is de xbox erg populair. In Europa verkoopt de ps3 steeds beter als de xbox360 en in japan is het al helemaal erg met de xbox verkopen.

Maar ik maak me geen zorgen hoor, R* heeft nog 1,5 maand de tijd op de ps3 versie wat soepeler te maken, en ik weet wel zeker dat je als het uitkomt, je geen grote verschillen kunt zien (allebij kleine plus en min puntjes).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...