Jump to content

PS3-Versie GTA zwakker dan XBOX


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    7

  • mastala

    6

  • 007 RoadRunner

    5

  • studio dewolf

    4

We zien wel. Als de ps3 versie slecht is koop ik hem wel op de computer...

De playstation 3 versie is niet slecht, dat is gelul. Het enige wat ik gehoord heb is dat de playstation 3 versie warmere kleuren heeft en de XBOX360 versie leverdige kleuren, verder zullen beide versies indentiek zijn.

Zoals rockstar al een hele tijd geleden zei, beide consoles hebben hun plus en min punten, en dit zullen we straks wel gaan zien.

En mensen, houd is op met de kinderachtige console war discussie's, totaal zinloos.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

We zien wel. Als de ps3 versie slecht is koop ik hem wel op de computer...

De playstation 3 versie is niet slecht, dat is gelul. Het enige wat ik gehoord heb is dat de playstation 3 versie warmere kleuren heeft en de XBOX360 versie leverdige kleuren, verder zullen beide versies indentiek zijn.

Zoals rockstar al een hele tijd geleden zei, beide consoles hebben hun plus en min punten, en dit zullen we straks wel gaan zien.

En mensen, houd is op met de kinderachtige console war discussie's, totaal zinloos.

Greetz,

Black Force

Eindelijk een slim iemand _O_^_^

Nee, ik vind, als je fanboy bent, moet je niet op een forum als dit zoeken... Zoek dan een fanboy GTAIV forum, waar ze de andere versie met de grond gelijk maken.... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

xbox zuigt aars man.. niks meer aan doen aan die xbox versie zou k zegge.. maak ps3 versie maar mooi... als t leven zo zou zijn:p

Dat klinkt als: "Laat de buurman maar stikken, met z'n hoofd (in dit geval een Xbox 360). Ik ben veel belangrijker!" Lijkt me niet helemaal rechtvaardig, of wel? Laten we er geen "ikke, ikke, ikke!"-oorlog van maken.

nee man k gein maar wat.. tuurlijk gun ik die xbox bezitters net zo'n goeie game.. af en toe moet je gewoon ff de fanboy uithange.. soort plicht als ps3 bezitters;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ik mijn Playstation 3 terug heb van de reparecenter Sony voor 29 April .

Momenteel zit ik zonder Playstation 3 omdat hij pas geleden geen disc meer leest en ik was genoodzaakt om hem naar Sony reparatie Service te sturen.

Ben bang dat Sony,s hardware ook niet optimaal werkt want dat de Playstation 3 geen Disc meer kan lezen is een veel voorkomend probleem kijk maar hier : http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57438

En ook hier : http://community.eu.playstation.com/forumdisplay.php?f=474

En hier : http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?t=11890

Als ik hem maar 29 April terug heb , maar eigenlijk is het wel schandalig want die van mij is van : 06-11-2007

Link to comment
Delen op andere websites

hey merticius jij hebt het over het niet uitmaken van het framerate verschil, dit klopt bijna want je hebt het over 60 frames per seconde dit is alleen niet waar

een sandbox game als gta draait op max 30 frames per seconde, kijk dat is niet erg want pas bij een framerate onder de 25 fps begint je oog het echt te merken

nu is het te hopen dat de framerate van de ps3 wordt aangepakt want als een framerate slecht is stoor ik me daar flink aan en zeker in een game als gta4

beide gta s worden fantastisch!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

xbox zuigt aars man.. niks meer aan doen aan die xbox versie zou k zegge.. maak ps3 versie maar mooi... als t leven zo zou zijn:p

Volkomen mee eens.

en het rare vind ik is, dat op een schijfje van ene ps3 veel meer op kan dan die van een xbox.

dus die van de ps3 moet eigenlijk wel mooier dan de xbox versie

Link to comment
Delen op andere websites

xbox zuigt aars man.. niks meer aan doen aan die xbox versie zou k zegge.. maak ps3 versie maar mooi... als t leven zo zou zijn:p

Volkomen mee eens.

en het rare vind ik is, dat op een schijfje van ene ps3 veel meer op kan dan die van een xbox.

dus die van de ps3 moet eigenlijk wel mooier dan de xbox versie

ja maar daar ligt het niet aan.. vele game ontwikkelaars hebben altijd verklaard het makkelijker is een game te ontwikkelen voor de xbox dan voor de ps3, de hardware van de ps3 is veel ingewikkelder omdat het een heel nieuw systeem is enz, dus game ontwikkelaars zitten met een heel nieuw systeem.. dat is wat Ubisoft ook verklaarde, dat het zo moeilijk is om voor de ps3 een spel te maken.. maar op een blu ray schijfje kan inderdaad meer data waardoor spellen veel beter zou moeten zijn dan die van de xbox, maar dit komt vanzelf wel dat de capaciteit van zo'n schijfje volledig benut word en de spellen vééél beter worden dan de 360 ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

xbox zuigt aars man.. niks meer aan doen aan die xbox versie zou k zegge.. maak ps3 versie maar mooi... als t leven zo zou zijn:p

Volkomen mee eens.

en het rare vind ik is, dat op een schijfje van ene ps3 veel meer op kan dan die van een xbox.

dus die van de ps3 moet eigenlijk wel mooier dan de xbox versie

nah het kan ook gewoon zijn dat de game makkelijk op de schijf van zowel de xbox als de ps3 kan, maar dat er kwa kracht van de consoles niet zo veel verschil zit.. later gaan we nog wel merken als de games egt groter worden van capaciteit, en de xbox dus merkbaar moeite gaat krijgen (misschien ook vandaar dat rockstar een franchise exclusief op de ps3 gaat uitgeven)

edit: @carl0 je was me voor:p

Bewerkt: door mastala
Link to comment
Delen op andere websites

een sandbox game als gta draait op max 30 frames per seconde, kijk dat is niet erg want pas bij een framerate onder de 25 fps begint je oog het echt te merken
Als de framerate van Xbox360 60 is en die van de PS3 58 is het verschil toch bijna nauwelijks te zien. Hoeveel seconden langer gaat het duren voor je in de speelwereld zit? 2 of 3 seconden ..

Met als geef ik een gewoon voorbeeld. Zoals Rockstar trouwens al bevestigd heeft zullen beide versies ongeveer hetzelfde zijn. Dus hoop ik dat de framerte niet teveel verschilt :)

Link to comment
Delen op andere websites

We zien wel. Als de ps3 versie slecht is koop ik hem wel op de computer...

De playstation 3 versie is niet slecht, dat is gelul. Het enige wat ik gehoord heb is dat de playstation 3 versie warmere kleuren heeft en de XBOX360 versie leverdige kleuren, verder zullen beide versies indentiek zijn.

Zoals rockstar al een hele tijd geleden zei, beide consoles hebben hun plus en min punten, en dit zullen we straks wel gaan zien.

En mensen, houd is op met de kinderachtige console war discussie's, totaal zinloos.

Greetz,

Black Force

black force heeft gelijk.

beide consoles hebben hun plus en minpunten,en dan dat de ps3 langere laadtijden heeft gtaIV wordt een groot spel hoor.éénmaal aan het spelen zijn er geen laadtijden meer denken jullie nu echt dat de ps3 of xbox360 al zoveel kracht in hun hebben dat alles op wieltjes loopt?

nee zover zijn we nog niet hoor.rockstar maakt het game niet jullie.

die mensen werken in zweet voor een pracht game afleveren aan ons.

er bestaat geen perfect game of console.

ieder heeft zijn talenten.

Bewerkt: door thug
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wordt van dat geslijm van Microsoft ook gek.. geven ze oppeens 500 punten als je gta iv pre-orderd :ch:

http://www.telegraaf.nl/digitaal/games/347...V__.html?p=12,2

EDIT: Nog een slijmbericht: xbox verlaagd waarschijnlijk de prijs van xbox (niet zkr) i.v.m. GTA IV.

http://www.xgn.nl/360/nieuws/7787/mogelijk...60-op-14-maart/

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat ik mijn Playstation 3 terug heb van de reparecenter Sony voor 29 April .

Momenteel zit ik zonder Playstation 3 omdat hij pas geleden geen disc meer leest en ik was genoodzaakt om hem naar Sony reparatie Service te sturen.

Ben bang dat Sony,s hardware ook niet optimaal werkt want dat de Playstation 3 geen Disc meer kan lezen is een veel voorkomend probleem kijk maar hier : http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=57438

En ook hier : http://community.eu.playstation.com/forumdisplay.php?f=474

En hier : http://www.gamingonly.nl/forum/showthread.php?t=11890

Als ik hem maar 29 April terug heb , maar eigenlijk is het wel schandalig want die van mij is van : 06-11-2007

Ja dat kwam voor bij de 40gb versie. Ik ben toch maar blij met mijn 60gb versie (ook al heb ik 600 betaald voor 1 controller en geen spellen)

@hierboven, hoe kun je je daaraan nu storen. Extra punten of minder geld moeten betalen is toch juist positief

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

[upd.] Een medewerker van Rockstar laat weten dat bovenstaande beweringen niet gedaan zijn door Neil Corbett van Rockstar.

@ Kai-ShockWave: Dit staat op de meeste game-nieuws sites, dus je post klopt niet helemaal, of eigenlijk, helemaal niet.

Bewerkt: door L-Yah
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...