Jump to content

PS3-Versie GTA zwakker dan XBOX


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    7

  • mastala

    6

  • 007 RoadRunner

    5

  • studio dewolf

    4

ik hoop gewoon dat ik er veel plezier aan beleef en geen framerates probelmen krijg! ik heb zelf een ps3 en ik denk dat hij nu nog ongeveer gelijk is aan de xbox! maar in de toekomst zou dit wel eens kunnen veranderen met de blue-ray, daar past gewoon veel meer op. Dus lijkt het mij dat je ook veel grotere levels kunt maken! Ik hoop trouwens niet dat ik 3 minuten moet wachten voordat ik kan spelen! gewoon disc erin 20 sec. wachten en spelen maar....

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft bevestigd dat de ps3 versie nu gelijk is aan de xbox360 versie.

Ps3 bezitters hoeven zich dus geen zorgen te maken dat het spel er minder op uit komt te zien, dat is dus neit zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Maakte me ook geen zorgen om de ps3 versie..

Het spel is nog niet af namelijk. Al zou de lucht groen zijn nu.

Lekker belangrijk! Gaat erom hoe het is als het spel af is en in de winkels ligt. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

////Het mooiste is,

Iedereen is bezig de Ps3 of de Xbox in de grond te stampen.\\

Daar lach ik om. Ik speel alle games van rockstar en ze liegen er niet om.

Rockstrar heeft altijd de Playstation als favoriete gekozen. en ook nu weer kiezen ze voor sony`s PS3. Dus ps3 gebruikers maak je geen zorgen. OOK de Xboxers hoeven zich geen zorgen te maken met hun exclusief die betaald is door microsoft (Hahah fucking 50 milj. Als ik dat had...)

Ik heb NOG geen van bijde consoles. Het enigste weet ik wel dat je rockstar kunt snappen. ALLEBEI!

Ps3 of Xbox wij gaan het beleven!

Ik dacht, ik wacht welke versie het beste is. Maar het komt er op neer dat na gta iv er niets meer duidelijk is over GTA.

Daarbij komt dat de Xbox over 2 jaar alweer écht oud is. De ps3 is moeilijk te programmeren ofzo. Maar denk je echt dat Sony dat niet verhelpt voor Rockstar?

Iedereen staat te springen voor die game, Denk niet dat er mensen bij rockstar zijn die zo over die game denken als iedereen die de consoles in de grond stampt.

Miss beter als je naar de facts van rockstar luisterd ipv die gare websites.

Heeft Rockstar je ooit iets verteld wat niet gebeurde? Of zichzelf bewees?........

Dacht ik al.

Laten we samen, als GTA liefhebbers gewoon wachten wat er uit komt en massaal die game gaan spelen!

FUCK EVERYTHING, ADMIRE ROCKSTAR!

Link to comment
Delen op andere websites

k heb maling aan welke versie nou weer een tikkeltje beter word..

Maling? Wat is dat? (sorry ben brabander :puh:)

Volgens mij betekent dat, SCHIJT AAN, spelen die game, + biertje!

oh jha EN sigaretje :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof niet dat de Ps3 zwakker wordt dan de Xbo360 versie. Ik heb zelf een Xbox360 en ik ben er blij mee. Ik ben altijd meer een Xbox man geweest maar ik vind de Playstation ook een goed console. En natuurlijk vind je je eigen console het beste omdat je gewoon niet wil accepteren dat andere iets beters hebben. Maar eigenlijk is geen van beide echt beter te noemen vind ik.

Ze hebben allebei de voor en nadelen. PS3 was bijvoorbeeld gewoon stervensduur, maar hij is gewoon wel sterker, natuurlijk ook een jaar later uitgekomen. BlueRay heeft het gewonnen van HD-DVD, maar Xbox komt nu ook met een BlueRay-speler.

Ik vind de console zelf van Ps3 ook gewoon beter, maar het blijft een gameconsole. En ik vind meestal de exclusieve games van de 360 toffer (Fable, Fable2, GoW) en dat is eigenlijk mijn voornaamste reden voor een 360. Ook de controler vind ik echt lekker, kwestie van smaak

En over smaak valt NIET te twisten :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof niet dat de Ps3 zwakker wordt dan de Xbo360 versie. Ik heb zelf een Xbox360 en ik ben er blij mee. Ik ben altijd meer een Xbox man geweest maar ik vind de Playstation ook een goed console. En natuurlijk vind je je eigen console het beste omdat je gewoon niet wil accepteren dat andere iets beters hebben. Maar eigenlijk is geen van beide echt beter te noemen vind ik.

Ze hebben allebei de voor en nadelen. PS3 was bijvoorbeeld gewoon stervensduur, maar hij is gewoon wel sterker, natuurlijk ook een jaar later uitgekomen. BlueRay heeft het gewonnen van HD-DVD, maar Xbox komt nu ook met een BlueRay-speler.

Ik vind de console zelf van Ps3 ook gewoon beter, maar het blijft een gameconsole. En ik vind meestal de exclusieve games van de 360 toffer (Fable, Fable2, GoW) en dat is eigenlijk mijn voornaamste reden voor een 360. Ook de controler vind ik echt lekker, kwestie van smaak

En over smaak valt NIET te twisten :puh:

Daar heb je geleik in!

En we zijn hier allemaal MAAR OM 1 REDE.

Met eer durf ik nu het volgende te schrijven, oh nee typen! :puh:

Grand Theft Auto Fucking 4 is en komt voor ons allemaal!

Nice done MrHoodigan

Link to comment
Delen op andere websites

Grand Theft Auto Fucking 4 is en komt voor ons allemaal!

Voor iedereen met een console want voor de PC gamers is het nog altijd afwachten of we wel een PC versie krijgen en wanneerdie dan uit moet gaan komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Over al die verschillen in versie geloof ik niets... Ze gaan gewoon identiek zijn.

(gewoon effe e voorbeeld)En PS3 kan beter zijn dan XBOX360: kijk maar naar oblivion, identiek spel, maar door de meerdere reken- en processorkracht zijn de laadtijden iets minder bij PS3. Maar dat is dan ook na 0.5 jaar durende overzetting. :D

Maar geen verschil hier denkk! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Over al die verschillen in versie geloof ik niets... Ze gaan gewoon identiek zijn.

(gewoon effe e voorbeeld)En PS3 kan beter zijn dan XBOX360: kijk maar naar oblivion, identiek spel, maar door de meerdere reken- en processorkracht zijn de laadtijden iets minder bij PS3. Maar dat is dan ook na 0.5 jaar durende overzetting. :D

Maar geen verschil hier denkk! :D

Ja, dat was zowat de enigste echt succesvolle port die erop vooruit ging.

Maar bij GTA worden ze tegelijk ontwikkeld, dus komt geen porten aan te pas, dus zullen ze op de kleuren e.d. na wel hetzelfde uit zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...