Jump to content

PS3-Versie GTA zwakker dan XBOX


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kai-ShockWave

    7

  • mastala

    6

  • 007 RoadRunner

    5

  • studio dewolf

    4

De onlangse previews vonden de x360 toch ietsje beter dan de ps3 versie. Nu ja ze zeggen dat het wel gelijk gaat worden. Ook krijg je als 360 bezitter extra content (als je ervoor wilt betalen tenminsten) en met een ps3 niet. Persoonlijk denk ik dat de 360 versie ieetsje mooier gaat zijn, maar de ps3 versie een betere online functie.

ooh gelukkig ik speel die online functie toch niet met GTA IV DENK IK . denk dat ik gewoon weer de hele tijd achter de single player zit . :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle PS3 vs. XBOX360 fanboys flames verwijderd, graag gewoon ontopic blijven. De vraag is niet wat de beste console is.

De volgende fanboy post in dit topic krijgt een warn. :duh:

EDIT: samengevoegd met bestaand xbox360 vs ps3 topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alle PS3 vs. XBOX360 fanboys flames verwijderd, graag gewoon ontopic blijven. De vraag is niet wat de beste console is.

De volgende fanboy post in dit topic krijgt een warn. :duh:

Lastige opdracht voor somigge maar ik zal mijn best doen.

De xbox360 krijgt extra content. ( :7 )

Link to comment
Delen op andere websites

1.ik heb zelf een ps3 en ik heb gehoord dat ps3 warmere kleuren heeft maar wat betekent dat??

2.en weet iemand misschien al wat de ps3 extra krijgt

3.en ik heb nog een vraag kan je over auto's heen springen?

4.bij ratchet en clank tools of destruction kan je allemaal leuke minigames spelen met de sixaxis controle kan dat ook bij gta iv?

dat is egt ras !

ik hoop echt dat ps3 beter is want ik heb speciaal voor gta iv ps3 gekocht en ik zou echt genaaid zijn als de xbox beter is (ik heb hem ook voro assassin's creed gehaald maar dat is een waardeloos spel)

Wat bedoel je met over auto's heen springen?

Ik had volgens mij hier op het forum of op IGN.com gelezen dat Rockstar iets met de Sixaxis zou doen, maar wat is nog niet bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de Xbox mooiere graphics heeft verder is het gewoon het zelfde denk ik

Uhu, nu is de xbox 360 nog beter omdat ze meer ervaring hebben en het programmeren makkelijker is. Alleen zal de ps3 wel voordeel krijgen van zijn blu-ray speler. Alleen is Microsoft ook al bezig met een Blu-ray speler voor de X360;)

Grtz,

GtaSlave

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de Xbox mooiere graphics heeft verder is het gewoon het zelfde denk ik

Uhu, nu is de xbox 360 nog beter omdat ze meer ervaring hebben en het programmeren makkelijker is. Alleen zal de ps3 wel voordeel krijgen van zijn blu-ray speler. Alleen is Microsoft ook al bezig met een Blu-ray speler voor de X360;)

Grtz,

GtaSlave

Alleen als de Xbox 360 een blu ray speler krijgt, en er ook Xbox 360 games op blu ray komen, verplicht microsoft dus min of meer de mensen om een blu ray speler add on aan te schaffen. Daarmee word zeker weten de totaalprijs van de Xbox 360 veel hoger dan die van de playstation 3. Ik vind dit nogal een slechte manier van zaken doen als ik eerlijk ben.

Maar om ontopic te blijven:

Beide console versies van Grand Theft Auto IV zullen indentiek zijn, alleen heeft de playstation 3 versie volgens Take 2 warmere kleuren en iets betere weerseffecten.

Kleine dingen die dus niet belangrijk zijn voor de totaalwaarde van de game.

Greetz,

Black Force

Bewerkt: door Black Force
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de Xbox mooiere graphics heeft verder is het gewoon het zelfde denk ik

Uhu, nu is de xbox 360 nog beter omdat ze meer ervaring hebben en het programmeren makkelijker is. Alleen zal de ps3 wel voordeel krijgen van zijn blu-ray speler. Alleen is Microsoft ook al bezig met een Blu-ray speler voor de X360;)

Grtz,

GtaSlave

Alleen als de Xbox 360 een blu ray speler krijgt, en er ook Xbox 360 games op blu ray komen, verplicht microsoft dus min of meer de mensen om een blu ray speler add on aan te schaffen. Daarmee word zeker weten de totaalprijs van de Xbox 360 veel hoger dan die van de playstation 3. Ik vind dit nogal een slechte manier van zaken doen als ik eerlijk ben.

Maar om ontopic te blijven:

Beide console versies van Grand Theft Auto IV zullen indentiek zijn, alleen heeft de playstation 3 versie volgens Take 2 warmere kleuren en iets betere weerseffecten.

Kleine dingen die dus niet belangrijk zijn voor de totaalwaarde van de game.

Greetz,

Black Force

Misschien komt M$ ons dan tegemoet als X360 gamers.

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal zijn de 2 versies identiek, maar ik denk dat de ps3 mooiere graphix gaat hebben omdat ik daar ervaring mee heb met andere games..

maar je hebt altijd fanboys die zeggen dat de 1 beter is dan de andere :N

maar we zullen het wel zien welke versie beter is op 29 april, volgens mij is de ps3 ietsje mooier _O_

oh en die extra downloadbare content alleen voor de xbox vind ik belachelijk, waarom ps3 bezitters discrimineren :?

Link to comment
Delen op andere websites

Xbox krijgt twee exclusieve DLC's en PS3 waarschijnlijk ook gewoon DLC dus daar kan ik me ook niet echt druk om maken. Eerste week van April ga ik gewoon een PS3 kopen met GT5:Prologue pack :tu:

Bewerkt: door L-Yah
Link to comment
Delen op andere websites

Normaal zijn de 2 versies identiek, maar ik denk dat de ps3 mooiere graphix gaat hebben omdat ik daar ervaring mee heb met andere games..

maar je hebt altijd fanboys die zeggen dat de 1 beter is dan de andere :N

maar we zullen het wel zien welke versie beter is op 29 april, volgens mij is de ps3 ietsje mooier _O_

oh en die extra downloadbare content alleen voor de xbox vind ik belachelijk, waarom ps3 bezitters discrimineren :?

Als de PS3 al betere graphics zal hebben is het waarschijnlijk zo weinig dat je het toch niet ziet omdat je te druk bent met het spelen van het spel.

Jij krijgt in ieder geval nog het spel. Microsoft heeft $50 miljoen betaald om exclusieve content op die X360 te krijgen terwijl de PC gamers die ook van M$ gebruik moeten maken nog geneens het spel krijgen. Dat vind ik pas discriminatie. M$ pobeert de PC als gaming platform uit te roeien zodat iedereen én een X360 én windows moet aanschaffen zodat ze veel meer geld van je krijgen. Het is dat ik geen console in huis wil en op m'n PC wil gamen anders had ik geneens over nagedacht om Windows in his te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Microsoft: de Playstation 3 wint in februari wegens tekort aan 360's

Nog voor de verkoopcijfers van februari binnen zijn heeft Microsoft al bekend gemaakt dat de Playstation 3 het waarschijnlijk beter heeft gedaan dan de Xbox 360 in februari. Microsoft noemt het een "dubieuze overwinning" omdat de Playstation 3 alleen zou hebben gewonnen omdat er een tekort zou zijn aan Microsoft's console. Het is nog onduidelijk hoe groot het tekort is, sterker nog: niet iedereen is het erover eens dat ze bestaan. Een analist heeft namelijk gezegd in een rapport dat de tekorten sinds begin februari opgelost zijn en dat er weer genoeg Xbox 360 consoles op schappen liggen. Microsoft's Aaron Greenberg vindt dat niemand anders dan Microsoft kan weten hoeveel 360's er op de schappen liggen:

"You can go to any given store and happen to find some consoles there, but we can tell you that from working with all of our retailers and being able to actually know our inventory by store across the country that we are still, unfortunately, experiencing shortages."

Hij voegde er daarna nog aan toe dat elke maand waarin er geen tekort was aan consoles de 360 de Playstation 3 heeft verslagen. En mensen die een Xbox 360 willen kopen als GTA IV uitkomt hoeven zich geen zorgen te maken: er zijn weer genoeg consoles als die game verschijnt op 29 april.

http://www.gamersnet.nl/nieuws/200803/micr...kort_aan_360_s/

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...