dion aan de macht Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Je stapt in een oceanic. En links onderin staat: Oceanic. In het sierlijke lettertype van Gta VC. Maar als ik van die oceanic (bv.) een chrysler vervang, hoe vervang je dan de naam. Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Je stapt in een oceanic. En links onderin staat: Oceanic. In het sierlijke lettertype van Gta VC.Maar als ik van die oceanic (bv.) een chrysler vervang, hoe vervang je dan de naam. Tekst kun je verandere met een tool genaamd 'GXT Editor'. Die kun je >>hier[/b]<< downloaden. Je kan met deze tool in-game tekst veranderen zoals ondertiteling, maar geen tekst wat op billboards en gebouwens staat. Dan moet je gaan texture modden. Als ie gedownloadt is open je American.gxt, die vindt je in C:\Program Files\Rockstar Games\GTA Vice City\text. Als hij geöpend is moet je even zoeken, want er zitten namelijk veel teksten in de .gxt. Als je 'Oceanic' hebt gevonden moet je hem veranderen naar 'Chrysler', opslaan en dan afsluiten. Stap in GTA Vice City on de Oceanic en dan hoort er 'Chrysler' te staan. Reageren
dion aan de macht Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Bedankt Ik ga het proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.