bas1998 Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 ik ben er en op goede plaats aleen kan niet naar binnen moet je meer misies halen of zo Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 ik ben er en op goede plaats aleen kan niet naar binnenmoet je meer misies halen of zo Je moet niet naar binnen gaan, maar je moet aan de zijkant kijken naar een trapje wat omhoog loopt. Ga hier omhoog en dan zal je een rode marker zien. Stap erin en je zal 'Lerning To Fly' starten. Je moet wel 'Verdant Meadows' gehaald hebben om de Flying School te starten. Reageren
bas1998 Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 ik ben er en op goede plaats aleen kan niet naar binnenmoet je meer misies halen of zo Je moet niet naar binnen gaan, maar je moet aan de zijkant kijken naar een trapje wat omhoog loopt. Ga hier omhoog en dan zal je een rode marker zien. Stap erin en je zal 'Lerning To Fly' starten. Je moet wel 'Verdant Meadows' gehaald hebben om de Flying School te starten. wat is lerning to fly Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 'Learning To Fly' is de missie waar je leert vliegen, de vliegschool dus eigelijk. Je móet deze missie halen om verder te komen in de storyline, want na de vliegschool komen vliegmissies die moeilijk kunnen zijn zonder vliegervaring. >>hier<< is meer info over 'Learning To Fly' Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) Je kan de Flying School pas kopen als je de missie Interdiction hebt gehaald van Mike Toreno. Daarna moet je ook bij Mike de missie Verdant Meadows kopen, en dan zal de Flying School te koop staan. Koop het voor $ 80 000, en je zal de Flying School kunnen voltooien. Edit: Ik ben echt veel te laat. Verwijder deze post maar ofzo. Bewerkt: 5 maart 2008 door Hanneswasco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.