Jump to content

flying school

Recommended Posts

Geplaatst:
ik ben er en op goede plaats aleen kan niet naar binnen

moet je meer misies halen of zo

Je moet niet naar binnen gaan, maar je moet aan de zijkant kijken naar een trapje wat omhoog loopt. Ga hier omhoog en dan zal je een rode marker zien. Stap erin en je zal 'Lerning To Fly' starten. Je moet wel 'Verdant Meadows' gehaald hebben om de Flying School te starten. ;)

Geplaatst:
ik ben er en op goede plaats aleen kan niet naar binnen

moet je meer misies halen of zo

Je moet niet naar binnen gaan, maar je moet aan de zijkant kijken naar een trapje wat omhoog loopt. Ga hier omhoog en dan zal je een rode marker zien. Stap erin en je zal 'Lerning To Fly' starten. Je moet wel 'Verdant Meadows' gehaald hebben om de Flying School te starten. ;)

wat is lerning to fly

Geplaatst:

'Learning To Fly' is de missie waar je leert vliegen, de vliegschool dus eigelijk. :)

Je móet deze missie halen om verder te komen in de storyline, want na de vliegschool komen vliegmissies die moeilijk kunnen zijn zonder vliegervaring. ;)

>>hier<< is meer info over 'Learning To Fly'

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan de Flying School pas kopen als je de missie Interdiction hebt gehaald van Mike Toreno. Daarna moet je ook bij Mike de missie Verdant Meadows kopen, en dan zal de Flying School te koop staan. Koop het voor $ 80 000, en je zal de Flying School kunnen voltooien.

Edit: Ik ben echt veel te laat. :( Verwijder deze post maar ofzo.

Bewerkt: door Hanneswasco

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...