Jump to content

Nieuwe Computer


Daffy Duck

Recommended Posts

Ik wil misschien een nieuwe pc kopen en ik een pc gezien alleen weet ik niet of dit een beetje een goede pc is. Dit zijn de specificaties:

Merk Fujitsu Siemens

Type Scaleo Pa 2533

Processor AMD Athlon 64 X2 5000+ (Socket AM2 ○ 64-bit ○ Dual Core)

Besturingssysteem Microsoft Windows Vista Premium

Geheugen 3 GB

Harde schijf 720 GB

Kloksnelheid 2,6 GHz

De specificaties heb ik hier vandaan

Ik zal de pc vooral gebruiken om games zoals GTA SA en PES 2008 te spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie osmgek11, maar een computer zelf in elkaar zetten mag ik niet en als ik het laat doen door een bedrijf kost het me al het al gauw 70 euro dus... Maar ik begrijp dat het best een redelijke pc is voor die prijs?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een goede computer, dat is zeker. Zelf zou ik een iets betere grafische kaart erin zetten, maar dat mag je dus niet. Bedenk wel dat er nog een muis, toetsenbord en beeldscherm bij moeten komen, dus dat je over de €800 heen gaat.

@ osmgek11: Waarom kies je nu weer Vista Home Basic Engels? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou als ik jouw was een setje van 4GB geheugen aanschaffen, dus gewoon twee van 2GB. DDR2 geheugen kost vandaag de dag geen cent meer dus ik zou zeggen, doe wat investeringen in de toekomst. Ook is een voeding erg belangrijk dus ik zou daar ook nog even naar kijken. Je voeding moet de moderne hardware natuurlijk wel aankunnen. En dan heeft wattages er niks mee te maken, vooral de Amperés. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een Geforce 8400 is een vidoekaart van het merk slappe lul :7. Zeker geen aanrader. Zoals hierboven mij al gezecht werd kan je beter 4GB kopen, en een OS die dat ondersteund. Voor de rest is ie wel ok. veel succes met de aanschaf van je nieuwe PC.

Link to comment
Delen op andere websites

je kan denk ik wel de systeemkast openmaken. en daar doe je dan een nieuwe setje geheugen in van 4 GB zoals wat summerbase zei. en een nieuwe videokaart zoals de ATI RADEON HD 3850. en dan zal je wel ff moeten kijken of de voeding sterk genoeg is.

Bewerkt: door osmgek11
Link to comment
Delen op andere websites

Dit ziet er een dergelijke PC uit voor zijn geld.

Hier kan je San Andreas op High Settings mee spelen.

Ook een top videokaart.

Een Geforce 8400 is een vidoekaart van het merk slappe lul :7. Zeker geen aanrader. Zoals hierboven mij al gezecht werd kan je beter 4GB kopen, en een OS die dat ondersteund. Voor de rest is ie wel ok. veel succes met de aanschaf van je nieuwe PC.

Dit spreekt elkaar tegen dus nu wil ik graag weten:

Is dit een goede videokaart of niet? Want ik wil alleen maar games als GTA SA, GTA VC en PES 2008 er op spelen.

En het geheugen, is 3 GB veel of maakt 4 GB een groot verschil?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een videokaart die dx10 kan maar het is op zich geen goede video kaart. Je kan beter een 7800GS nemen die is beter maar werkt alleen met DX9. Ik heb ze allebij (heb nu 8400) en hij werkt goed. Ik kan goed Crysis cod enz spelen alleen de qualietijd ies niet top. Kan beter ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...