funky_fred Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) Hallo, ik ben Fred ... ik zit al best wel lang op dit forum te speuren . Haha!! Wie van jullie kent het Spel GoW II voor de ps2?? en wat vinden jullie ervan! Bewerkt: 5 maart 2008 door funky_fred Reageren
nationalist Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Slechtste spel oooit duts Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Redelijk goed, maar er zijn betere. Reageren
funky_fred Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Slechtste spel oooit duts ja hoor.. het is een van de beste spellen voor de ps2 .. volgens mij ben je gewoon jaloers . dat je geen ps2 hebt en deze top game niet hebt! Reageren
studio dewolf Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Ik heb alleen deel 1 gespeeld. Het is wel leuk spel. Reageren
nationalist Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) Slechtste spel oooit duts ja hoor.. het is een van de beste spellen voor de ps2 .. volgens mij ben je gewoon jaloers . dat je geen ps2 hebt en deze top game niet hebt! 1) Dat was sarcastisch 2) Ik heb wel een ps2 en ook een ps3 3) Ik heb inderdaad dat spel niet maar ik ben niet jaloers Goed Jongentje ? Bewerkt: 5 maart 2008 door nationalist Reageren
thug Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Slechtste spel oooit duts je bent van west-vlaanderen zeker "duts" Reageren
philip14 Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Niet echt mijn genre maar ik kan me voorstellen dat mensen het leuk vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.