bas1998 Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 ik kom binnen en twee mensen vechten wat moet ik dan doen de man dood slaan of de vrouw of moet ik naar buiten wat moet ik doen Reageren
Donwell Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Z'n tips heeft 'ie al hoor, maak je je daar maar niet zo druk om.. Maar goed, het is, voor zover ik weet, nog nooit voorgekomen dat er binnen twee mensen vechten. De enigen die er wel eens staan, zijn Michelle Cannes (een meisje die je vriendin kan worden) en een vriendin waar ze mee staat te praten. Ergens in dezelfde ruimte staat ook een TV met een sphere (rode cilinder) ervoor, als je hier in staat kun je de Driving School missies starten. Reageren
bas1998 Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) Z'n tips heeft 'ie al hoor, maak je je daar maar niet zo druk om.. Maar goed, het is, voor zover ik weet, nog nooit voorgekomen dat er binnen twee mensen vechten. De enigen die er wel eens staan, zijn Michelle Cannes (een meisje die je vriendin kan worden) en een vriendin waar ze mee staat te praten. Ergens in dezelfde ruimte staat ook een TV met een sphere (rode cilinder) ervoor, als je hier in staat kun je de Driving School missies starten. dat is er niet bij dat meisje staat er boven een pijl Bewerkt: 5 maart 2008 door Bling Topics samengevoegd. Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) Dat er twee mensen vechten kan wel kloppen. Als ik binnenkom staan ze er ook wel eens te vechten, maar misschien heb je de Riot(rel)-cheat gebruikt, die ervoor zorgt dat mensen altijd vechten. Als je dat doet (ik waarschuw je bij voorbaat) kom je vast te zitten en kan je bepaalde missies niet meer halen. De riot-cheat vind je op de Cheatpagina van WikiGTA. Over de rode marker (zo heet dat 'rode'), dat kan ook wel kloppen. Als je nog niet de missie Deconstruction hebt gedaan kan je nog niet de Driving School doen. Veel plezier nog verder Bewerkt: 5 maart 2008 door VWO-er Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Kun je wat duidelijker zijn?? Wil je weten waar je de missie moet starten?? Dat is gewoon in de garage in Doherty. Klik >>=-HIER-=<< voor de wikigta pagina van Decontstruction. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Beetje rare vraag, maar je kan de missie starten bij Doherty Garage. Ik heb een kaartje voor je gamaakt. Probeer in het vervolg wat duidelijker te zijn. Reageren
bas1998 Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Kun je wat duidelijker zijn?? Wil je weten waar je de missie moet starten?? Dat is gewoon in de garage in Doherty. Klik >>=-HIER-=<< voor de wikigta pagina van Decontstruction. moet je niet eerst andere missies halen Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Kun je wat duidelijker zijn?? Wil je weten waar je de missie moet starten?? Dat is gewoon in de garage in Doherty. Klik >>=-HIER-=<< voor de wikigta pagina van Decontstruction. moet je niet eerst andere missies halen Rechtsboven is een heel mooi vakje (geloof dat het er sinds november staat ofzo) waarin heel netjes staat welke missie je daarvoor moet hebben gedaan. Voor de hele missie-stamboom (stamboom ) kun je hier kijken. Veel plezier verder Reageren
Fantomican30 Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Nu snap IK er niets meer van. Driving School in de Doherty Garage? Reageren
.Timothy Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Nu snap IK er niets meer van. Driving School in de Doherty Garage?Driving School wordt niet daar gestart, maar de missie Deconstruction. Dat Reageren
Fantomican30 Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Nu snap IK er niets meer van. Driving School in de Doherty Garage?Driving School wordt niet daar gestart, maar de missie Deconstruction. Dat Dat weet ik, maar dat vroeg hij toch niet? Ach laat maar. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Nu snap IK er niets meer van. Driving School in de Doherty Garage?Driving School wordt niet daar gestart, maar de missie Deconstruction. Dat Dat weet ik, maar dat vroeg hij toch niet? Ach laat maar. Ik denk dat er iets is misgegaan. Er was namelijk net nog een apart topic over de missie 'Deconstruction'. Die is opeens samengevoegd met deze. Door wie? Weet ik niet. Reageren
bas1998 Geplaatst: 6 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Nu snap IK er niets meer van. Driving School in de Doherty Garage?Driving School wordt niet daar gestart, maar de missie Deconstruction. Dat Dat weet ik, maar dat vroeg hij toch niet? Ach laat maar. Ik denk dat er iets is misgegaan. Er was namelijk net nog een apart topic over de missie 'Deconstruction'. Die is opeens samengevoegd met deze. Door wie? Weet ik niet. ik weet het al ik moet meer missies halen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.