Berrus Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) Tegenover die haan met die kop die op en neer gaat, staat een soort restaurantje. Achter, bij de afgrond, bevind zich een terras en op dit terras draaien 2 doodskoppen. Ik kan er niets mee om de een of andere reden maar waar dient het voor? Is het een missie o.i.d.? Kon er niets van vinden in WikiGTA. Bewerkt: 5 maart 2008 door Berrus Reageren
Harwood Butcher Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Bij Cluckin' Bell? Dat zijn volgens mij rampages. ik weet niet zeker omdat ik nu geen San Andreas heb. Maar ik ga ervan uit dat dit Rampages zijn. Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Daar vind je een Two Player Kill Frenzy. Je kan die oppakken, dan start je een Two Player Mission die alleen op de PS2-versie van het spel beschikbaar is (en ik dacht ook op de XBox versie maar dat weet ik niet zeker). Reageren
Berrus Geplaatst: 5 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Bij Cluckin' Bell?Dat zijn volgens mij rampages. ik weet niet zeker omdat ik nu geen San Andreas heb. Maar ik ga ervan uit dat dit Rampages zijn. Nee, het is geen restaurant maar lijkt er gewoon op. Je kunt er drinken kopen uit een automaat, meer niet. En hoe start je die dan? Die Rampage Heb elke knop van de controller gehad toen ik er op stond maar er gebeurt niks... Daar vind je een Two Player Kill Frenzy. Je kan die oppakken, dan start je een Two Player Mission die alleen op de PS2-versie van het spel beschikbaar is (en ik dacht ook op de XBox versie maar dat weet ik niet zeker). Oh, ok. Die twoplayer die ik verder niet dus heb er niets aan. Bedankt. Ik zeg: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.