Jump to content

gta-pilot vs kuys

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: freestyle

Soort design: freestyle

Size design: freestyle

Render: freestyle

Animatie: freestyle

Premade: freestyle

Tijd van inlevering: ZSM

Opmerking: ik post mijne na de jouwe

Geplaatst:

Ik zou graag met jou de battle aangaan omdat niemand in mijn topic de battle met mij aangaat;-)

Ik post hem zo meteen

MVG

Kuys

Geplaatst:

Ja. Je zou hem toch posten. Dus ik wachte op je post. xD

Geplaatst: (bewerkt)

kuys: Een mooie en kleurrijke signature. Je hebt er echt voor gezorgd dat hij opvalt en van de verschillende kleuren ontbreekt het niet. Ook heb je het personage goed vooraan gezet zodat die in het middelpunt van de belangstelling staat. Je tekst valt niet zo heel erg op maar wel een leuke stijl. De kleuren zijn mooi maar ik vind het allemaal een beetje over de top. Toch had je van mij wat op de achtergrond kunnen doen.

GTA-Pilot: Jij hebt gekozen voor het wat donkere werk. Ik vind het jammer dat het witte zo doorloopt naar rechts want op deze site valt dat niet zo mooi. Op een zwarte achtergrond overigens wel dus dat ligt er maar net aan. Ook hier valt het personage goed op en de kleuren op de achtergrond passen goed bij hem. Ik heb hier niet het gevoel dat hij er op geplakt is.

Uiteraard een moeilijke beslissing maar ik moet gaan voor GTA-Pilot.

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Kuys

Zitten mooie, kleurige effecten in verwerkt. Waar ik ook kijk, overal zie ik kleuren, en verschillende effecten verwerkt. De render is mooi geplaatst, maar past, zoals hij er nu in is geplaatst, niet echt bij de signature. Wat meer inblenden zou beter zijn geweest. Geen border helaas, maar de tekst ziet er wel weer netjes uit.

Rate: 7,2

GTA-Pilot

Ik zat eerst even te kijken wat het personage precies was, want deze naam het hele kleurrijke gedeelte in beslag. Na even kijken zag ik hem goed. Je render is er netjes in verwerkt, en je hebt het qua kleurgebruik netjes gedaan. Passende tekst, maar hij is hierbij nog net iets te helder. De opacity wat lager scheelt al een heel stuk. Jammer verder dat de border opeens ophoudt, ik zie hem alleen links.

Rate: 8,4

Stem: GTA-Pilot
Geplaatst:

Ook ik stem op gta-pilot, omdat ik hier de achtergrond meer geslaagd vind dan bij kuys. De afbeelding is ook mooi ingeblend.

Geplaatst:
Kuys

Zitten mooie, kleurige effecten in verwerkt. Waar ik ook kijk, overal zie ik kleuren, en verschillende effecten verwerkt. De render is mooi geplaatst, maar past, zoals hij er nu in is geplaatst, niet echt bij de signature. Wat meer inblenden zou beter zijn geweest. Geen border helaas, maar de tekst ziet er wel weer netjes uit.

Rate: 7,2

GTA-Pilot

Ik zat eerst even te kijken wat het personage precies was, want deze naam het hele kleurrijke gedeelte in beslag. Na even kijken zag ik hem goed. Je render is er netjes in verwerkt, en je hebt het qua kleurgebruik netjes gedaan. Passende tekst, maar hij is hierbij nog net iets te helder. De opacity wat lager scheelt al een heel stuk. Jammer verder dat de border opeens ophoudt, ik zie hem alleen links.

Rate: 8,4

Stem: GTA-Pilot

Geen border? als je even goed kijkt zie je de border:)

Jammer genoeg heb ik deze wit gedaan, deze valt niet veel zo op, had daar niet rekening mee gehouden.

Uiteraard kon ik deze beter zwart doen bij nader inzien.

Kuys

Geplaatst: (bewerkt)

Ook hier weer een stem voor Gta-pilot omdat ik de achtergrond beter vind dan de achtergrond van kuys.

De tekst had van mij wel iets groter en op een andere plaats gekunt.

Veel succes nog allebei :cya:

Bewerkt: door Damos
Geplaatst:

Gefeliciteerd met je overwinning gta-pilot. +1 punt voor in de ranking, voor jou! Helaas kuys, jij krijgt -1 punt en verlaat de ranking. Hopelijk brengen je volgende matches meer geluk op. ;)

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...