BeeswaX Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 ik zal maar een beginne met het team best gevarieerd team uit alle windstreken en zelfs hl2 modders het bestaat uit ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- BeeswaX mod bedenker-modeler-anims-textures-conversions-rigging-maps Geru(wild dog) rigging-conversions-model hacks-textures GRIM wapen models Repoman textures-models-auto's skippymurphy models-rigging-textures -Rusty- textures-model hacks Mangajoe textures +++ scm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- verhaalijn; loopt paralel met re2 en 3 zal ook stukken bevatten uit deze games voor de rest zal het nieuwe missies zijn based op outbreak 1 en 2 ik zal er niks over verklappen ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- features; nieuwe player models based op resident evil characters. zombies, we hebben al meer dan 55 zombie models. monsters, zoals tyrants etc. zombie beesten, zoals honden, leeuwen, kraaien etc. nieuwe vehicles. nieuwe wapens, alle sa wapens worden gereplaced. map addons, nieuwe interiors en een groot riool. nieuwe map retexures, om sa de raccoon city feel te geven. nieuwe props, zoals vaten, kisten,roadblocks etc. nieuw script. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- en dan nu wat screens enjoy dan beginnen we met wat characters (sommige geconverteerd uit REmake) Rebecca Chambers (uit re0 gc geript) Jill Valentine (uit REmake gript) Kevin Ryman (links) Leon S Kennedy (rechts) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Zombies trein conducteur umbrella scientist verpleegster doctor politie secretaresse raccoon city burgers -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Wapens bijna alle wapens in de mod -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Monsters Tyrant 103 Birkin Tyrant 002 nemesis -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Maps riool -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ik hoop dat het jullie bevalt, anyway we zoeken ook nog team members dus als je geintereseerd bent post hier of pm me Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Ziet er mooi uit! Vooral de monstermissie En de politie ziet er ook mooi uit! KUTGW! Reageren
Timske Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 (bewerkt) Wouw die is mooi! Ik vind de models en die gang mooi Mechien hebben ze daar autos die je kan converten! Groeten Tim EDIT: Mag ik hond en leeuw zien Bewerkt: 6 maart 2008 door Timske Reageren
BeeswaX Geplaatst: 6 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 zeker hier zijn 2 dog renders en een leeuwin Reageren
Timske Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Wow :O Ik stond er echt versteld van man Mechien kun je die vervangen voor een ped? Groeten Tim Reageren
Siriouz Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 nice! kun je voor de lol geen weerwolf erin pleuren? misschien kun je die chick op die motor ook als losse mod releasen om CJ te vervangen. Reageren
BeeswaX Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 nice! kun je voor de lol geen weerwolf erin pleuren? misschien kun je die chick op die motor ook als losse mod releasen om CJ te vervangen. je bent probably niet echt een resident evil fan Reageren
Siriouz Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 nope, klopt. maar k kick wel op weerwolven. maar je screens zien dr iig wel goed uit! Reageren
Venzio Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Ziet er echt mooi uit ! je release't hem tog wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.