Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb nu eigen bewerkte kleding in mijn spel zitten, maar na een minuut of iets langer na ik het heb gekocht geeft hij een foutmelding en sluit hij af.

kan iemand zeggen wat ik het beste kan doen ?

(ik heb wel san andreas van een back up schijf gehaald maar heeft herinstaleren meer nut ? )

ik moet er wel bijzeggen dat ik wel een main.scm heb gedownload met all opend up erin ofzo, ligt het aan die combinatie dan ?

Bewerkt: door jozz
Geplaatst:

Als je main.scm overschreven hebt, zou je direct Nieuw Spel moeten doen, anders laadt ie helemaal niet. Als je kleding op een foute manier gemod hebt, neem ik aan dat er direct een foutmelding zou moeten zijn als je het kledingsstuk aandoet en niet pas een minuut later.

Kom je toevallig na die tijd in een bepaald gebied of in de buurt van een bepaald voertuig dat je gemod hebt? Je kunt testen of het aan een verkeerde mod ligt, door gewoon de backups er weer in te zetten (mods één voor één weghalen) en tussendoor steeds kijken of ie 't weer doet.

Vertel anders eens precies welke mods je er allemaal in hebt staan. Heb je alles precies volgens in de instructies gedaan?

Beschrijf anders de foutmelding wat preciezer, dat wil ook nog wel eens helpen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...