ken9 Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 (bewerkt) EDIT: laat maar zitten ben er al uit je kunt hem op slot gooien als je wil Bewerkt: 6 maart 2008 door ken9 Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Zelf heb ik 'm niet maar ik denk dat je er een aparte map voor moet maken, spelletjes voor de DS moet downloaden, naar die map overplaatsen, van de map naar dat ding en dan naar de DS. Het is ongeveer hetzelfde als een MP3. Zit er een cd bij of een code waarbij je een speciale map kunt downloaden van internet?? Reageren
ken9 Geplaatst: 6 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Zelf heb ik 'm niet maar ik denk dat je er een aparte map voor moet maken, spelletjes voor de DS moet downloaden, naar die map overplaatsen, van de map naar dat ding en dan naar de DS. Het is ongeveer hetzelfde als een MP3. Zit er een cd bij of een code waarbij je een speciale map kunt downloaden van internet?? wat voor nieuwe map zou ik dan moeten maken mss dat iemad dat dan weet of hier meer info over heeft? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.