gammie_ Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Beste leden, ik zoek een trailer van de film: The godfather. Maar op youtube.com enz kan ik eigenlijk niks vinden, daar zie je alleen van die stil staande beelden/foto's voorbij komen. Hoort dit zo? Of is er gewoon geen filmpje van de film the godfather? Reageren
gammie_ Geplaatst: 6 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Bedoel je dit? >>klik<< ? Ja, dat zijn gewoon stil staande beelden... Hoort dat zo? Normaal bij trailers heb je altijd gewoon stukjes uit de film zelf... Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 is een trailer van The Godfather, veel kijk plezier. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Dat is trailer van triologie films. http://nl.youtube.com/watch?v=jk_QdJVv6Sk&...feature=related Ik weet niet of dat officieel trailer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.