Puma Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 (bewerkt) ############################ Tubbie ############################ Creators: Puma (model) Supra4 (data) ############################ Screens: ############################ Downloads: CLICK HERE ############################ Bewerkt: 7 maart 2008 door DaBeast Lettergroote aangepast. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 (bewerkt) Zier d'r leuk uit guys. Vooral met dat eendje voorop Kzal um cker downloaden Bewerkt: 6 maart 2008 door Pennywise-The-Clown Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Puma en Supra4, Hoe Komen jullie toch op het idee! Prachtig gewoon. Inderdaad, Dat eendje ziet er erg grappig uit! Maar wat is dat voor vering daar achter? Reageren
Galiorix Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Keep in mind dat Puma de verzinner van het complete model is, Supra4 heeft alleen de handling verzorgt (volgens mij). Anyway, het is een leuke mod en zeer origineel en daarbij ook geweldig uit gewerkt. Keep it up! Greetz Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Maar wat is dat voor vering daar achter? Weet je hoe dóód je gaat als d'r geen vering op zo'n ding zou zitten En mochten het geen veringen zijn, dan doen ze waarschijnlijk dienst als leidingen ofzo, daar zien ze namenlijk ook wel een beetje naar uit. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 In één woord geweldig, wat een orgineel idee. Ik ga het zeker downloaden, Puma jouw ideeen ownen. Reageren
Tjerk Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Leuk idee Maar die schaduw is wel wat vreemd, misschien kun je dat nog aanpassen.(Als je weet hoe dat moet natuurlijk) Reageren
Puma Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Spoiler toegevoegd en custom .col, de schaduw is nu ter grootte van de badkuip: Ik release 'm voor 't einde van 't weekend . Reageren
Timske Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Zon snelle badkuip wil ik ook Groeten Tim Reageren
Puma Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) Dan kun je 'm bij dezen downloaden ! Downloads: CLICK HERE Ook dit voertuig is vanaf nu op mijn site te vinden. Bewerkt: 7 maart 2008 door Puma Reageren
Timske Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Ik heb mechien een ideetje voor een leuke mod Want je hebt toch een dolfijn gemod voor een boot? Mechien kun je daar touw in zijn mond doen en dan een soort stuur van maken en vervangen voor die reefer of hoe die boot ook hee Groeten Tim Reageren
Siriouz Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) ziet dr leuk uit! lol badkuiprace, iemand? hehe, is een badkuip met rupsbanden geen mogelijk idee? Bewerkt: 8 maart 2008 door Siriouz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.