jojogta3 Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 hoe weet je dat je het zondag is gebruik edit 8-ball tip bij triatlon het lopen is altijd het moeilijkst doe je met codess doe dan de code van de jetpack ben je veel sneller Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 30 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 doe ik zowiezo als ik gewoon wandel Reageren
Mark B. Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 waarom gebruik je meteen codes dan? want op de fiets haal je ze makkelijk in.. Reageren
jojogta3 Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 nee maar ze halen je nog makkelijk in als je moet lopen maar ik doe het ook zonder B) maar is een tip niet verplicht dusszzzz mark b. Reageren
gtadude Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 ik heb de trriatlon al gedaan maar er is ook nog ergens aan een meertje een soort triatlon kan ff niet op de naam komen weet iemand waar dat is :huh: :huh: Reageren
relflex Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Geplaatst: 1 februari 2005 maak gewoon dat je stamina heel hoog is dan hou je alles lang vol en natuurijk alles goed kunnen besturen Reageren
sgt.ugly Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 Die tweede is bij palomino creek ofzo. Net boven LS. In het dorp kun je langs een huis een dirttrack naar beneden en daar kun je starten. Het is een klein strandje en er is een steiger. Op die steiger staat ook een rolstoel, dus misschien vind je nog ergens een lijk van een gehandicapte! Ze zijn wel een stuk beter dan bij de eerste hoor! Met fietsen bouw je de beste voorsprong op. Op de een of andere manier zijn ze altijd sneller met zwemmen en lopen. Dus doe je best met het fietsen en je voorsprong moet ruim voldoende zijn! Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 Die tweede is bij palomino creek ofzo. Net boven LS. In het dorp kun je langs een huis een dirttrack naar beneden en daar kun je starten. Het is een klein strandje en er is een steiger. Op die steiger staat ook een rolstoel, dus misschien vind je nog ergens een lijk van een gehandicapte!Ze zijn wel een stuk beter dan bij de eerste hoor! Met fietsen bouw je de beste voorsprong op. Op de een of andere manier zijn ze altijd sneller met zwemmen en lopen. Dus doe je best met het fietsen en je voorsprong moet ruim voldoende zijn! (Fisher's Lagoon SAT/SUN of Bij vuurtoren SAT/SUN) Klopt, ze zijn idd stukke beter, maar bij mij was het echt vaaaag, khad een flinke voorsprong opgebouwd (dacht ik in ieder geval, ik keek af en toe eens om, en niemand te zien) spring ik bij de Strip van mn fietsje, WORDT IK GELIJK INGEHAALD DOOR DIE KIP! :blink: ! Reageren
hey dude Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Geplaatst: 3 februari 2005 ik heb het moeilijk met da zwemmen mijn stamani is vol en mijn muscle is vol dus het moet toch lukken (ik krijg wel pijn aan mijn vingers door da) Reageren
Tmzom Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 De triatlon is dicht bij de vuurtoren (links van de pier) en dicht bij een savehouse... TIP: als je nog 4 dagen moet wachten ofzow, ga dan gwoon een paar x saven dan is er al 12 uur verstreken Adios Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 (bewerkt) wa krijg je als je wint gewoon geld ? Bewerkt: 4 februari 2005 door realgangsta1989 Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 wa krijg je als je wint gewoon geld ? ja je wint geld $10.000 als ik me niet vergis :unsure: als je wint is het leuk anders niet heb je dat hele eind gezwommen,gefietst en gerent en dan win je niet en dan moet je je weer gaan omkleden Heb bijde triatlon's gewonnen en daarna niet meer gedaan,te lui :rolleyes: Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 ik heb het moeilijk met da zwemmen mijn stamani is vol en mijn muscle is vol dus het moet toch lukken (ik krijg wel pijn aan mijn vingers door da) zwemmen win je bijna nooit, maar dat haal je altijd ruim in bij fietsen Reageren
Mathiz Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 ik heb het moeilijk met da zwemmen mijn stamani is vol en mijn muscle is vol dus het moet toch lukken (ik krijg wel pijn aan mijn vingers door da) zwemmen win je bijna nooit, maar dat haal je altijd ruim in bij fietsen nou mijn vrien als hij bij mij is zwemt hij altijd sneller dan mij bij 2 player hij zit ook herhaaldelijk op X te duwen dus mischien kan het zo wel Reageren
lunatic_gamer Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 de triatlon is saai lope fietse en zemmen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.