Jump to content

triatlon

Recommended Posts

Geplaatst:
hoe weet je dat je het zondag is :(

gebruik edit 8-ball

tip bij triatlon

het lopen is altijd het moeilijkst doe je met codess doe dan de code van de jetpack

ben je veel sneller

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tha Real G.

8

• jojogta3

2

• Morpheus 83

2

• Renne

2

Geplaatst:

nee maar ze halen je nog makkelijk in als je moet lopen maar ik doe het ook zonder :) B)

maar is een tip niet verplicht dusszzzz mark b.

Geplaatst:

ik heb de trriatlon al gedaan maar er is ook nog ergens aan een meertje een soort triatlon kan ff niet op de naam komen weet iemand waar dat is :huh: :huh:

Geplaatst:

Die tweede is bij palomino creek ofzo. Net boven LS. In het dorp kun je langs een huis een dirttrack naar beneden en daar kun je starten. Het is een klein strandje en er is een steiger. Op die steiger staat ook een rolstoel, dus misschien vind je nog ergens een lijk van een gehandicapte!

Ze zijn wel een stuk beter dan bij de eerste hoor! Met fietsen bouw je de beste voorsprong op. Op de een of andere manier zijn ze altijd sneller met zwemmen en lopen. Dus doe je best met het fietsen en je voorsprong moet ruim voldoende zijn!

Geplaatst:
Die tweede is bij palomino creek ofzo. Net boven LS. In het dorp kun je langs een huis een dirttrack naar beneden en daar kun je starten. Het is een klein strandje en er is een steiger. Op die steiger staat ook een rolstoel, dus misschien vind je nog ergens een lijk van een gehandicapte!

Ze zijn wel een stuk beter dan bij de eerste hoor! Met fietsen bouw je de beste voorsprong op. Op de een of andere manier zijn ze altijd sneller met zwemmen en lopen. Dus doe je best met het fietsen en je voorsprong moet ruim voldoende zijn!

(Fisher's Lagoon SAT/SUN of Bij vuurtoren SAT/SUN)

Klopt, ze zijn idd stukke beter, maar bij mij was het echt vaaaag, khad een flinke voorsprong opgebouwd (dacht ik in ieder geval, ik keek af en toe eens om, en niemand te zien) spring ik bij de Strip van mn fietsje, WORDT IK GELIJK INGEHAALD DOOR DIE KIP! :blink: !

Geplaatst:

ik heb het moeilijk met da zwemmen mijn stamani is vol en mijn muscle is vol dus het moet toch lukken (ik krijg wel pijn aan mijn vingers door da)

Geplaatst:

De triatlon is dicht bij de vuurtoren (links van de pier) en dicht bij een savehouse...

TIP: als je nog 4 dagen moet wachten ofzow, ga dan gwoon een paar x saven :puh: dan is er al 12 uur verstreken :D

Adios

Geplaatst: (bewerkt)

wa krijg je als je wint

gewoon geld ?

Bewerkt: door realgangsta1989
Geplaatst:
wa krijg je als je wint

gewoon geld ?

ja je wint geld

$10.000 als ik me niet vergis :unsure: ;)

als je wint is het leuk anders niet heb je dat hele eind gezwommen,gefietst en gerent en dan win je niet :( en dan moet je je weer gaan omkleden

Heb bijde triatlon's gewonnen en daarna niet meer gedaan,te lui :rolleyes:

Geplaatst:
ik heb het moeilijk met da zwemmen mijn stamani is vol en mijn muscle is vol dus het moet toch lukken (ik krijg wel pijn aan mijn vingers door da)

zwemmen win je bijna nooit, maar dat haal je altijd ruim in bij fietsen

• 1 maand later...
Geplaatst:

zwemmen win je bijna nooit, maar dat haal je altijd ruim in bij fietsen

nou mijn vrien als hij bij mij is zwemt hij altijd sneller dan mij bij 2 player hij zit ook herhaaldelijk op X te duwen dus mischien kan het zo wel

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...