Jump to content

.Djanick VS Hanneswasco

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Real life person

Soort design: Signature

Size design: max. 500 bij 150

Render: uhu

Animatie: never

Premade: mag

Tijd van inlevering: wanneer de jouwe af is..

Opmerking: i.v.m afwezigheid please een bericht sturen als die af is!

Geplaatst:

Goh, ik heb toch 0 punten, dus riskeer ik maar even deze battle. Er valt helemaal niets te verliezen, hier in de Graphics fora heb ik sowieso al geen reputatie en punten verliezen gaat niet. ^_^

Hier is de mijne:

jesalbpnghl1.png

Geplaatst:

okee

^_^

Hanneswasco:

jesalbpnghl1.png

.Djanick:

takeit-2.jpg

succes! *wil een mod het gebruikelijk even doen bij de titel? ^^*

Geplaatst:

Stem: Hanneswasco

Omdat: ik hem heel mooi vind de achtergrond is mooi de kleuren passen bij elkaar Alleen in het een beetje leeg

Waarom geen .Djanick: Die van jou is ook heel mooi maar niet mooi genoeg. Ik vind het niet mooi dat het mannetje er 2X in zit en de effecten die zijn gebruikt vind ik ook niet mooi.

Geplaatst:

Vote: .Djanick

2 mooie sigs, die allebei op een andere manier opvallen. Laat ik beginnen met Hanneswasco. Jouw heldere en dromerige kleurgebruik is erg goed bij dit thema, en ook de achtergrond is niet te leeg omdat je die heel licht hebt opgevult. De border oogt ook perfect, de tekst is prima geplaatst, en verder zie ik maar 1 groot minpunt aan deze sig, namelijk de render. Ik weet niet hoe je hem hebt uitgerenderd, maar aan de rechtkant zie je veel scherpe en puntige stukken, en ook het half uitgegumde stuk rechts achter het hoofd had je beter weg kunnen laten. Bij de schouder heb je hem als het ware in de achtergrond gesmudged, wat dan wel weer mooi staat, en het is jammer dat je dat ook niet bovenaan gedaan hebt. Aan de linkerkant is het wel wat beter, maar ook daar vind ik het jammer dat de render een beetje hoekig is. .Djanick, jouw kleurgebruik vind ik ook wel goed maar lang niet zo goed als bij Hanneswasco, maar je render is wel stukken beter. Aan deze sig vind ik dat uitgegumde stuk rechts van de render wat minder, en dat zwarte gat, maar verder zijn de effecten erg mooi in mijn ogen. Daarom gaat mijn stem naar .Djanick, KUTGW allebei :)

Geplaatst:

Vote Djanick.

Ik vind dit een regelrechte mooie sig, props voor deze sig man:D

Iets om echt trots op te zijn, je sig is niet te leeg, je effecten erop vind ik er goed bij passen.

En warom ik niet hannewasco heb gevoted is omdat ik deze te kaal vind,

MVG

kuys

Geplaatst:

Ik vind het alle 2 heel mooie sigs, maar die van Hanneswasco vind ik toch net wat mooier.

Hanneswasco: Mooie vrolijke kleuren, mooie vrouw (:puh:), alleen die lijntjes aan de linkerkant vind ik dan weer iets minder.

Djanick: Mooie sig, maar een groot minpunt vind ik dat de man er 2 keer in komt, als dat niet zou zijn geweest had ik jou sig waarschijnlijk veel mooier gevonden.

Mijn stem gaat dus uit naar Hanneswasco!

Geplaatst:

De stand is nu 2-2. Ik stel voor dat vandaag dan de laatste dag is om te stemmen?

Geplaatst:

Hannes

Mooie achtergrond en een mooie lettertyp gebruikt. dat viel echter bij mij gelijk op. Alleen vind ik de rechter kant er leeg. Had daar iets meer effect in gedaan.

.Djanick

Ook een mooie signature, maar ik vind hem zo raar. Vooral dat ik het gezicht meerdere keren ziet. Dat vind ik nou zo zonde. Voor de rest vind ik de border te dik

Als ik het zo bekijkt gaat mijn stem naar Hanneswasco.

Geplaatst:

Winnaar Hanneswasco, +1 punt voor jou. ;) Helaas voor .Djanick -1 punt..

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...