bas1998 Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 (bewerkt) ik zit bij de missie og loc ik kom niet verder kunnen jullie mij helpen Bewerkt: 6 maart 2008 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp en beide topics samengevoegd. Reageren
Jay; Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk heb je moeite met het rijden van de motor aangezien deze missie vrijwel in het begin van de storyline is. Als eerst is het handig om de missie een paar keer opnieuw te proberen zodat je precies weet waar de motor voor jou naar toe gaat. Zo kun je de route zelf een paar keer doen en zal het veel makkelijker gaan. Ook moet je je geen zorgen maken dat je de motor niet bij kan houden. Hij rijd niet aan 1 stuk door maar wacht soms tot je bijna bij hem bent. Bewerkt: 6 maart 2008 door Jay; Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 ik zit bij de missie og loc ik kom niet verder kunnen jullie mij helpen Op wikigta staat een duidelijke uitleg van de missie. Maar nog wat tips kan je altijd geven, concentreer je goed. Dat is heel belangrijk, neem niet al te veel gas want wie weet moet je ergens een scherpe bocht door. Zorg hoe dan ook dat je zo min mogelijk valt, dan maak je meer kans om de misse te voltooien. Als je dan de snelweg oprijd zorg dan dat je de auto’s ontwijkt! Reageren
bas1998 Geplaatst: 6 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Waarscheinlijk heb je moeite met het rijden van de motor aangezien deze missie vrijwel in het begin van de storyline is. Als eerst is het handig om de missie een paar keer opnieuw te proberen zodat je precies weet waar de motor voor jou naar toe gaat. Zo kun je de route zelf een paar keer doen en zal het veel makkelijker gaan. Ook moet je je geen zorgen maken dat je de motor niet bij kan houden. Hij rijd niet aan 1 stuk door maar wacht soms tot je bijna bij hem bent. dat zou ik doen en hartelijk bedankt Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Ik raad je aan om altijd rustig te rijden. Freddy, oftewel de gast die jullie volgen zal op meerdere plekken even stoppen. Heb je er moeite mee om hem bij te houden kan je ook een eigen route bedenken. Het is namelijk niet de bedoeling hem perse te volgen. Zorg ervoor dat je over een shotgun ofzo beschikt om de gasten bij het einde makkelijk uit de weg te ruimen. Het is belangrijk dat je gewoon rustig achter hem aan rijd en ze uit de weg ruimt bij het aangekomen plek. Je hoeft je egt nergens voor te haasten. Probeer hem ook niet met drive-by's te vermoorden want dit heeft geen zin. Freddy kan namelijk niet dood voordat je bij het basketbal pleintje aankomt. Schiet niet! Dit zal alleen ten koste van je rijgedrag gaan. Je zult hem namelijk pas dood krijgen zodra hij van zijn motor af is. Dit zal je erg veel kogels kosten dus blijf hem gewoon rustig volgen. Neem ook wat shotgun of AK ammo mee, bij het pleintje waar je aankomt zijn er wat vagos, vrienden van Freddy die je vermoorden moet. Indien je toch drive-by's zult uitvoeren zorg dan voor heel wat submachine guns ammo. Dit is dus ammo voor de Tec-9, Micro SMG, SMG. Wil het je allemaal toch niet lukken kun je hier een save-game aanvraag doen. Vanaf de plek waar je een eigen route nemen kan moet je dit zeker doen. Je zult hierdoor een stuk kunnen voorlopen of Freddy (Zie kaart) Veel succes verder GTA-fan2 Reageren
bas1998 Geplaatst: 6 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Ik raad je aan om altijd rustig te rijden. Freddy, oftewel de gast die jullie volgen zal op meerdere plekken even stoppen. Heb je er moeite mee om hem bij te houden kan je ook een eigen route bedenken. Het is namelijk niet de bedoeling hem perse te volgen. Zorg ervoor dat je over een shotgun ofzo beschikt om de gasten bij het einde makkelijk uit de weg te ruimen. Het is belangrijk dat je gewoon rustig achter hem aan rijd en ze uit de weg ruimt bij het aangekomen plek. Je hoeft je egt nergens voor te haasten. Probeer hem ook niet met drive-by's te vermoorden want dit heeft geen zin. Freddy kan namelijk niet dood voordat je bij het basketbal pleintje aankomt. Schiet niet! Dit zal alleen ten koste van je rijgedrag gaan. Je zult hem namelijk pas dood krijgen zodra hij van zijn motor af is. Dit zal je erg veel kogels kosten dus blijf hem gewoon rustig volgen. Neem ook wat shotgun of AK ammo mee, bij het pleintje waar je aankomt zijn er wat vagos, vrienden van Freddy die je vermoorden moet. Indien je toch drive-by's zult uitvoeren zorg dan voor heel wat submachine guns ammo. Dit is dus ammo voor de Tec-9, Micro SMG, SMG. Wil het je allemaal toch niet lukken kun je hier een save-game aanvraag doen. Vanaf de plek waar je een eigen route nemen kan moet je dit zeker doen. Je zult hierdoor een stuk kunnen voorlopen of Freddy (Zie kaart) Veel succes verder GTA-fan2 hartelijk bedankt ik geef ook antwoord op jouw vraag Reageren
GTASanBanana's Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Freddy kan namelijk niet dood voordat je bij Dat kan wel. Het is erg moeilijk maar te doen. Ik raad het niet aan, maar het kan. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Dat kan wel. Het is erg moeilijk maar te doen. Ik raad het niet aan, maar het kan.Het is inderdaad wel mogelijk. Maar je moet eerst de PCJ aan flarden schieten voordat hij eraf gaat. Dit gaat eigenlijk alleen maar ten koste van je rijgedrag. Normaal kun je mensen van hun motor in 2 secondes afschieten. Hier niet, het is ook eerlijk gezegd wat zonde van al je kogels. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Niet zo moeilijk als je een Tec-9 met veel kogel hebt op Gangster of Hitman niveau. Knal gewoon die motor verrot, hij stapt er niet eens vanaf, dus hij gaat samen met de motor de lucht in. Als je hem helemaal volgt kan je op je bek gaan en hem kwijtraken, en als je het haalt moet je ook nog met die andere gozertjes dealen. Dus ik zou zeggen hou gewoon de schietknop ingedrukt en let verder alleen op dat je recht achter hem zit. Na een tijdje vliegt zijn motor in de fik een gaat ie dood. Reageren
raymono Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Bij welke missie van og loc ben je dan ?? Reageren
Jay; Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Bij welke missie van og loc ben je dan ?? Bij deze lijkt me. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Gewoon, de missie 'OG Loc' van Big Smoke. Zo heet die missie. Link: http://nl.wikigta.org/wiki/OG_Loc_%28GTA_San_Andreas%29 Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Hij heeft het al gehaald (zie terug) dus laten we er maar over ophouden.. Het heeft geen zin om hier nog over door te gaan. Reageren
Jay; Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Hij heeft het al gehaald (zie terug) dus laten we er maar over ophouden.. Het heeft geen zin om hier nog over door te gaan. Ik zie nergens dat hij de missie heeft gehaald. Maar het lijkt me niet zo erg als je door blijft posten met tips. Anderen die ook moeite met de missie hebben kunnen dit topic bekijken in plaats van er één aan te maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.