Spike Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 ummm omdat ik perongelijk op format heb gedrukt zijn al me saves er af :angry: paar dagen geleden, nu wil ik het weten hoe het zit met die save games te verkleinen!. iemand die me kan helpen? . Reageren
Insane Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 miss. is er een info site over ARmax, er zijn altijd wel mensen die dat soort dingen maken Reageren
BrokenTable Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 ummm omdat ik perongelijk op format heb gedrukt zijn al me saves er af :angry: paar dagen geleden, nu wil ik het weten hoe het zit met die save games te verkleinen!. iemand die me kan helpen? . Wat wil je weten? Of je ze nog kunt gebruiken als ze klein zijn? Of hoe je ze moet verkleinen? Reageren
Spike Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Wat wil je weten? Of je ze nog kunt gebruiken als ze klein zijn? Of hoe je ze moet verkleinen? ja je kent ze toch verkleinen zodat je meer free space hebt?. of doet die dat uit zich zelf? :o . Reageren
Spike Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 ja je kent ze toch verkleinen zodat je meer free space hebt?. of doet die dat uit zich zelf? :o . sorry voor dubbel posten maar anders krijg ik nooit een antwoord :rolleyes:. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 ja je kent ze toch verkleinen zodat je meer free space hebt?. of doet die dat uit zich zelf? :o . sorry voor dubbel posten maar anders krijg ik nooit een antwoord :rolleyes:. Ik had een paar screens gemaakt om het uit te leggen, maar na deze topic kick adviseer ik je de handleiding van de ARMAX te bekijken. Reageren
Spike Geplaatst: 30 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Ik had een paar screens gemaakt om het uit te leggen, maar na deze topic kick adviseer ik je de handleiding van de ARMAX te bekijken. heb ik gedaan kom er ook niet uit. er staat uncrush, en crush, als ik een kruisje op gta sa doe dan pak ik uncrush dan maakt hij een kopie die echt verkleind is , en dan gooi ik die andere weg en hou ik die kleine over, start het spel kan die niet de save game vinden :huh: :o wat doe ik fout? :huh: . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.