Jump to content

Bugatti Veyron: Niet meer de snelste auto!

Recommended Posts

Geplaatst:

Koeningsegg's nieuwe auto de CCRX sneller dan de Bugatti Veyron!

De koeningsegg is een auto met een snelheid van maarliefst 417 km/h en is daarom sneller dan de Veyron. De veyron haalt (maar) 407, wat alsnog hard is. De CCRX rijd op Bioeutonol en is daarom zuiniger dan elke sportauto dan ook. De auto rijd waarschijnlijk al rond en is te zijn in een Duitse Auto dealer: Autohtron.

Ik kan er geen plaatje's bij doen, je mocht geen dynamische plaatje's doen :duh: typ bij www.google.nl in: Koenigseggg CCRX Link: http://images.google.nl/images?hl=nl&r...sa=N&tab=wi

Ik vind hem wel mooi, snel en zuinig (zoals ze aangeven). En..... jullie?

Bron: Autoboek.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind 'm mooier dan de Veyron. Maar omdat elke motor handgemaakt is van de Bugatti (ik denk ook van de Koeningsegg) kan de top snelheid verschillen per auto. Het ligt ook aan de brandstof. En als het op een dynometer is gedaan dan tel het niet echt. Want dan heb je geen last van rijwind. Als je een Renault Clio op een dynometer zet dan gaat ie ook een stuk harder dan in de echte werled

Kun je ff een link geven, anders is het niet echt betrouwbaar.

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:

Als ik eerlijk moet zijn vind ik de Bugatti Veyron mooier (Smaken Verschillen!) Maar ik vind het wel knap dat de Koeningsegg CCRX sneller gaat dan de Bugatti Veyron :Y

Ik vind 'm mooier dan de Veyron. Maar omdat elke motor handgemaakt is van de Bugatti (ik denk ook van de Koeningsegg) kan de top snelheid verschillen per auto. Het ligt ook aan de brandstof. En als het op een dynometer is gedaan dan tel het niet echt. Want dan heb je geen last van rijwind. Als je een Renault Clio op een dynometer zet dan gaat ie ook een stuk harder dan in de echte werled

Kun je ff een link geven, anders is het niet echt betrouwbaar.

Sorry, ik heb geen link ik heb het van een vriend, en die weer uit een auto boek (zelf gelezen).

Bewerkt: door GTAinfo
Geplaatst:
Als ik eerlijk moet zijn vind ik de Bugatti Veyron mooier (Smaken Verschillen!) Maar ik vind het wel knap dat de Koeningsegg CCRX sneller gaat dan de Bugatti Veyron :Y

Als ze maar snel schakelen....

Geplaatst:

Als ze maar snel schakelen....

Ik kijk wel ff of ik de acceleratie kan vinden ;):puh:

Ik heb al de prijs gevonden die is 1,5miljoen euro.... nu nog de acceleratie :puh:

EDIT: Acceleratie: van 0-100km/h in 2,9 seconden.... best snel vind je niet?? wel langzamer dan die van de Veyron die van de Veyron zijn: 2,3 seconden..... ook wel snel he?

Bewerkt: door GTAinfo
Geplaatst:

Ik ben benieuwd wat ie doet in de 0-100-0 test. Een auto moet van 0 naar 100 en dan weer remmen naar 0. Als een auto dat als beste kan dan is ie echt snel en rijdt erg goed.

Geplaatst:

Koenigsegg is stukken mooier dan de Veyron, maar ook hij is niet de snelste auto ter wereld.

Ik heb hier een lijstje van 6 wagens die de 400km/u grens overschrijden:

6. Chrysler ME Four-Twelve (top 400km/u - 850PK - 0-100 in 2.9sec)

5. Lotec Sirius (top 400km/u - 1200PK - 0-100 in 3.8sec) )

4. Bugatti Veyron (top 407km/u - 1001PK - 0-100 in 2.5sec)

3. Koenigsegg CCX (top 410km/u - 888PK - 0-100 in 2.9sec)

2. Melling Hellcat (top 440km/u - 1217PK - 0-100 in 3.2sec)

1. SSC Ultimate Aero TT (top 430km/u - 1199PK - 0-100 in 2.8sec)

Uiteraard zijn alle cijfers niet exact. Zo staat de Melling Hellcat met z'n top van 440km/u op plaats 2 omdat die snelheid behaald is bij onofficiële tests.

De Aero TT, de wagen die op dit ogenblik gezien wordt als de allersnelste ter wereld, heeft officieël bij een test 412km/u gehaald, maar het team van de Aero zegt dat ze tot 430 geraken.

Het zijn 1 voor 1 echte PK-monsters.

Persoonlijk vind ik de Lotec de mooiste, dan de Koenigsegg op 2 en de SSC Aero op 3 :)

Geplaatst:
[...]

[...]

Je bedoelt natuurlijk de CCXR :) Anyway, ik vind de Veyron niet lelijk maar hij is gewoon best lelijk in vergelijking met de CCX®. Ik had overigens een tijdje geleden ook iets gelezen over de Bristol Fighter-T, dat zou ook zo'n PK en snelheids monster zijn, maar tests hebben ze volgens mij nog nooit gedaan. Ze claimen (het kan dus net zo goed lulkoek zijn...) dat hij ook rond de 430 zou halen, maar ze hebben het tot op heden volgens mij niet geprobeert.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
[...]

[...]

Je bedoelt natuurlijk de CCXR :) Anyway, ik vind de Veyron niet lelijk maar hij is gewoon best lelijk in vergelijking met de CCX®. Ik had overigens een tijdje geleden ook iets gelezen over de Bristol Fighter-T, dat zou ook zo'n PK en snelheids monster zijn, maar tests hebben ze volgens mij nog nooit gedaan. Ze claimen (het kan dus net zo goed lulkoek zijn...) dat hij ook rond de 430 zou halen, maar ze hebben het tot op heden volgens mij niet geprobeert.

Hij kan miss snel zijn maar hij ziet eruit als een auto uit de jare 80 die bristol :D

Geplaatst:
Koenigsegg is stukken mooier dan de Veyron, maar ook hij is niet de snelste auto ter wereld.

Ik heb hier een lijstje van 6 wagens die de 400km/u grens overschrijden:

6. Chrysler ME Four-Twelve (top 400km/u - 850PK - 0-100 in 2.9sec)

5. Lotec Sirius (top 400km/u - 1200PK - 0-100 in 3.8sec) )

4. Bugatti Veyron (top 407km/u - 1001PK - 0-100 in 2.5sec)

2. Melling Hellcat (top 440km/u - 1217PK - 0-100 in 3.2sec)

1. SSC Ultimate Aero TT (top 430km/u - 1199PK - 0-100 in 2.8sec)

Uiteraard zijn alle cijfers niet exact. Zo staat de Melling Hellcat met z'n top van 440km/u op plaats 2 omdat die snelheid behaald is bij onofficiële tests.

De Aero TT, de wagen die op dit ogenblik gezien wordt als de allersnelste ter wereld, heeft officieël bij een test 412km/u gehaald, maar het team van de Aero zegt dat ze tot 430 geraken.

Het zijn 1 voor 1 echte PK-monsters.

Persoonlijk vind ik de Lotec de mooiste, dan de Koenigsegg op 2 en de SSC Aero op 3 :)

Die Chrysler, is een concept auto he, dus hij rijd nog niet.

Geplaatst:
[...]

[...]

Hij kan miss snel zijn maar hij ziet eruit als een auto uit de jare 80 die bristol :D

Idd :D

Geplaatst:

Zuinig moet je zeker niet verwachten. Ze bedoelen gewoon iets zuiniger dan de Veyron. Mischien inplaats van 1 op 3, 1 op 5.

Je bedoelt toch deze auto?

Koenigsegg-CCXR_Special_Edition_2008_photo_01.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...