Jump to content

Bugatti Veyron: Niet meer de snelste auto!

Recommended Posts

Geplaatst:
Zuinig moet je zeker niet verwachten. Ze bedoelen gewoon iets zuiniger dan de Veyron. Mischien inplaats van 1 op 3, 1 op 5.

Je bedoelt toch deze auto?

Koenigsegg-CCXR_Special_Edition_2008_photo_01.jpg

Ja :Y

Geplaatst:

Blijkbaar niet:

De SSC Ultimate Aero TT is een auto van het Amerikaanse autobedrijf Shelby Super Cars (SSC). Met een topsnelheid van boven de 412 km/u is het de snelste auto ter wereld die in serie wordt geproduceerd en de openbare weg op mag. Hij is gebouwd om de Bugatti Veyron te verslaan die ongeveer 407 km/u haalde.

Dit is dus de snelste die de openbare weg op mag.

Geplaatst:
Blijkbaar niet:
De SSC Ultimate Aero TT is een auto van het Amerikaanse autobedrijf Shelby Super Cars (SSC). Met een topsnelheid van boven de 412 km/u is het de snelste auto ter wereld die in serie wordt geproduceerd en de openbare weg op mag. Hij is gebouwd om de Bugatti Veyron te verslaan die ongeveer 407 km/u haalde.

Dit is dus de snelste die de openbare weg op mag.

Woow, wel snel 412 km/h hoor. Maar, niet snel genoeg om mij bij te houden in m'n Boeing 747-400. Ik wil wel een keer wedstrijdjdoen :*D:puh:

Geplaatst:
Geloof mij dat die auto jou b747 eruit rijdt op de grond...

Op de grodn ja, dan heeft die auto snellere acceleratie. Heb je Top Gear gezien? Met die Veyron en die Eurofighter Typhoon?? De Veyron had snellere acceleratie, maar uiteindelijk won de Eurofighter Typhoon wel :Y Het scheelde niet véél.

Geplaatst:
Als ik eerlijk moet zijn vind ik de Bugatti Veyron mooier (Smaken Verschillen!) Maar ik vind het wel knap dat de Koeningsegg CCRX sneller gaat dan de Bugatti Veyron :Y
Hier sluit ik mij zeker bij aan ;) Bugatti Veyron is veel mooier/strakker. Bugatti maakt een mooier geluid, na het optrekken en afremmen. ;)
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Er is ook nog een special edition van deze auto, de Koenigsegg CCXR Edition....

2,5 miljoen euro

owkee incl btw dan :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...