Sasuke Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Heb een filmpje gemaakt ( zoals ik in de vorige thread van mij het over had ). Maar nu is de vraag; waar kan ik hem uploaden zodat jullie hem ook kunnen zien ( en anderen ) ? b.v.d ! Hayate Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Sla em als .gif op en kun je hem dna via Imagehack openen? Reageren
Sasuke Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Sla em als .gif op en kun je hem dna via Imagehack openen? Het is een Windows Media Player bestand. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Sla em als .gif op en kun je hem dna via Imagehack openen? Het is een Windows Media Player bestand. Dan kan de ontvanger hem weer renamen naar .wmv en afspelen... (alleen denk ik dat imageschak wel controleerd of het echt een gif is) Reageren
Sasuke Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Sla em als .gif op en kun je hem dna via Imagehack openen? Het is een Windows Media Player bestand. Dan kan de ontvanger hem weer renamen naar .wmv en afspelen... (alleen denk ik dat imageschak wel controleerd of het echt een gif is) Ik moet hem gewoon net zoals dat voorbeeld op m'n andere threat zo krijgen. Men upload hem, men speelt hem af. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Ik moet hem gewoon net zoals dat voorbeeld op m'n andere threat zo krijgen. Men upload hem, men speelt hem af. Bij veel providers krijg je ruimte om een website te maken. Misschien kun je hem daar op zetten? Reageren
Timovich Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Ja waar je dat op kan zetten heet gewoon hosting.. Probeer freewebs eens Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 http://www.croteam-sat.org/aploud/index.php 30 MB Filesize limit Freek Reageren
Sasuke Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 (bewerkt) http://www.croteam-sat.org/aploud/index.php30 MB Filesize limit Freek Sweet, maar ik zie allemaal dingen van andere mensen ? Nu moeten ze volgens mij zoeken naar mijn bestand ! Site doet het niet meer ? Bewerkt: 28 januari 2005 door Hayate Reageren
Joriz Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Waar gaat het filmpje over? Als het over GTA gaat --> http://www.gtagames.nl/mail.php Reageren
Sasuke Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Nee het is voor Half-Life2. Maar heb het inmiddels al op The GAME MEN's manier gedaan, alleen pagina kan niet worden geopend ? Reageren
Sasuke Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Heb het al mensen. Heb het met deze upload site gedaan. Reageren
roppie Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 ik doe dat via wyger super handig maar je moet eerst een accout aan maken ps het is eigelijk een site uploader klik hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.