Jump to content

life's a beach + cesar vialpando

Recommended Posts

Geplaatst:

wie kan me helpen met deze missies?

ik kan voor geen meter dansen enzo bij life's a beach is mijn hoogste score 1600 :duh:

heb de missies al heel vaak gedaan mar lukt maar niet :N

Geplaatst: (bewerkt)

Dit zijn 2 missies die wel eens erg lastig kunnen zijn. Bij life's a beach moet je je instellingen zo laag mogelijk zetten. Als je tenminste over een PC-versie beschikt. Dit is omdat sommmige PC's niet erg goed reageerd bij sommige dinge. Bijvoorbeld dat het later reageert dan dat je geklikt heb. Of dat de beeld en geluid niet met elkaar overeen komt. Probeer er dan een soort ritme in te krijgen. Let wel op dat je met pijltjestoetsen moet dansen in tegenstelling tot de lowrider gedoe. ;) Ga al voordat je aan de missie begint wat oefenen in de discotheken. Wil het je egt allemaal niet lukken wil ik wel alle knopjes op een rijtje zetten als het bij iedereen hetzelfde is tenminste.

De missie Cesar Vialpando is net zo'n missie. Alleen gebruik je volgens mij hier numpad. Het is gewoon net als de andere net wanneer de pijltje zich in het rondje bevind snel klikken. Je moet gewoon veel oefenen door een toevallig gestolen lowrider veel dingen mee te doen. Dingen uitproberen. Zelf een beetje eigen ritme opbouwen. Zet ook niet te veel geld in, volgens mij was het zo dat je tegenstander dan ook beter spelen gaat. Jammer genoeg kan je niet buiten de missie anders oefen. Het is bij beide gewoon een geustie van timen! ook hier zou het nadig zijn als je instellingen laag staan.

Voor beide missies geld ook het volgende, sommige vinden het veel makkelijker met muziek aan en sommigen weer niet. Kijk wat jou het beste uitkomt. Vermeld bij zulke missies ook altijd de console waar je GTA op speelt. Hieerdoor kunnen tips verschillen. ;)

Veel succes

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst: (bewerkt)

Als je niet bekend bent met het dansen in GTA kan deze missie nog wel is een probleem zijn voor sommigen. Het is een kwestie van goed oefenen en de toetsen op het juiste moment indrukken. Hoe meer je danst, hoe beter je erin word. Dit is bijna met alles zo dus ik zou zeggen; goed oefenen!

Uiteraard kun je op deze pagina meer informatie over de missie vinden. ;)

Edit: Je naamgenoot was me voor. :puh:

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

heb net cesar vialpando gehaald maar moet life's a beach nog doen

life's a beach lukt maar niet :N:ch::cry:

Geplaatst:
life's a beach lukt maar niet :N:ch::cry:

Gewoon blijfen oefenen. Zoals eerder genoemd werd: Ga naar een discotheek en oefen met het dansen. Hoe meer je danst, hoe beter je erin word. Probeer overigens een goed gevoel voor de timing te hebben. Doen het een aantal keer en je zal het vanzelf aanvoelen. Mocht dit niet lukken dan kan je altijd nog je savegame laten plaatsen. Probeer het wel altijd een aantal keren zelf want kunnen dansen blijft handig voor je latere vriendinnen. :)

Geplaatst:

Je maakt eerst een topic aan in het Savegame aanvraag subforum. Daar zet je de missie en de eisen bij (cheaten ja/nee) etc. Onder de ruimte waar je je bericht typt kun je het uploadsysteem vinden. Klik op 'bladeren' en zoek je savegame op. Die staat altijd in Mijn Documenten>GTA San Andreas User Files, en heeft de naam gtasasfx.b. Op de plek van de x staat een cijfer van 1 t/m 8. Dan selecteer je de savegame, en klikt op openen. Dan klik je op 'upload' en hij is geupload, en als je het bericht plaatst kunnen anderen de download onder je berichtt vinden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...