timmy66 Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 heeft er iemand een goeie tip hoe je deze missie makkelijk kan halen want die gasten op die qwaten zijn best wel snel Reageren
$big$smoke$ Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 (bewerkt) Ik denk dat je het dan hebt over Local Liquor Store?? Kijk hier eens. Hopelijk heb je er wat aan. Bewerkt: 6 maart 2008 door $big$smoke$ Reageren
timmy66 Geplaatst: 6 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 ow... dankje wel ga het ff probeeren Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 (bewerkt) Indien je Local Liquor Store bedoelt heb ik wel wat tips. Als je last hebt hebt met het berijden van een Quadbike kun je voor dat je in de marker stapt een Sanchez daar zetten. Desnoods gebruik je zelfs een racher. Volgens mij kon je ze er dan zelfs van hun Quad afrijden. Maak bij de brug erg veel snelheid. Dit is dan ook gelijk een Uniqeu Stunt. Met een beetje geluk zullen daar zelfs wat van die gasten sterven. Ga ook niet naar het vermoorden van 1 gelijk de pakketjes pakken, maar wacht tot het einde. Dan kun je alle pakketjes rustig oppakken. Neem zelf ook een sub-machine gung mee. Zo kun je ze van hun Quad afknallen. Ik zal zo een kaaart maken waar de route op staat. Die edit ik dan straks wel weer. @hieronder: Mooizo!! Bewerkt: 6 maart 2008 door GTA-fan2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.