Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 2 dingen: Wat Heeft Dit Met missie Hulp Te maken Waarom Post Je Dit?
Gijsso Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Dit slaat helemaal nergens op. Het is altijd verschillend. Sommige vinden dit fijn, andere dat 1. dit slaat helemaal nergens op 2. dit slaat helemaal nergens op 3. dit slaat helemaal nergens op
Jay; Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Jongens er is geen reden om zo te reageren. Je had al eerder een topic over cheat sites gemaakt maar die werd onlangs gesloten. Ik kan je verzekeren dat WikiGTA een site is waar je alle officiële werkende cheats hebt. Andere sites zijn dan ook nergens voor nodig en bovendien is het reclame. Ik dacht dat dit allemaal wel duidelijk was in het vorige topic die je aanmaakte maar ik wilde het toch even benadrukken.
Bling Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Zie dit topic. @ Unmountable Tijmen en GTAGijsso: Geen afval in de prullenbak gooien wanneer deze al vol is. Oftewel: dat soort onzinnige opmerkingen gelieve voor je te houden. Daar kan niemand wat mee. @ Jay: Ik waardeer je moeite en begrip, maar ook jou wil ik vragen dat soort commentaar (op regels wijzen) gelieve aan een crewlid over te laten.
Recommended Posts