Jump to content

missie drive by

Recommended Posts

Geplaatst:

bij de missie drive by

ik ben bij de laatste bende en ik schiet met een bazooka

en de missie is niet gehaald

kunnen jullie helpen

_O_

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien dat je wat duidelijker kan zijn. Dat van de missie 'Drive-By'snap ik nog wel. Maar de rest niet echt. Probeer altijd je probleem uit te leggen. Waar het mis gaat en wat niet lukken wil. Dit is nog een missie in het begin, moeilijk is het nog niet. Eerlijk gezegd is hier maar één egt goede tip. En dat is door zelf ook Submachine guns mee te nemen. Hierdoor kun je zelf ook drive-by's uitvoeren. Een andere tip is door dee ballas gangmembers over te rijden. ;) Lukt het toch niet, dan hoor ik 't wel.

Edit: Ik begin het te snappen! (I) Ga het ook niet doen meet een bazooka. :puh: Maar met de eerder genoemde tips.

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst: (bewerkt)

Waarschijnlijk bedoel je de bende in het park. Rij op ze af en Sweet of Ryder etc zullen ze dood schieten. Je kan ze ook zelf doodrijden. Hierna krijg je twee politiesterren wat betekent dat je naar de Pay 'N Spray moet om je auto van kleur te veranderen en hem laten reparen.

Als dit is gebeurt rij je terug naar het beginpunt. Daarna is de misse gehaald.

:cya:

Bewerkt: door Damos

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...