bas1998 Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 bij de missie drive by ik ben bij de laatste bende en ik schiet met een bazooka en de missie is niet gehaald kunnen jullie helpen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 (bewerkt) Misschien dat je wat duidelijker kan zijn. Dat van de missie 'Drive-By'snap ik nog wel. Maar de rest niet echt. Probeer altijd je probleem uit te leggen. Waar het mis gaat en wat niet lukken wil. Dit is nog een missie in het begin, moeilijk is het nog niet. Eerlijk gezegd is hier maar één egt goede tip. En dat is door zelf ook Submachine guns mee te nemen. Hierdoor kun je zelf ook drive-by's uitvoeren. Een andere tip is door dee ballas gangmembers over te rijden. Lukt het toch niet, dan hoor ik 't wel. Edit: Ik begin het te snappen! (I) Ga het ook niet doen meet een bazooka. Maar met de eerder genoemde tips. Bewerkt: 6 maart 2008 door GTA-fan2 Reageren
gaman Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 rij ze dood en ga naar de pay en spray als je auto kapot begint te raken. suc6 Reageren
Damos Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk bedoel je de bende in het park. Rij op ze af en Sweet of Ryder etc zullen ze dood schieten. Je kan ze ook zelf doodrijden. Hierna krijg je twee politiesterren wat betekent dat je naar de Pay 'N Spray moet om je auto van kleur te veranderen en hem laten reparen. Als dit is gebeurt rij je terug naar het beginpunt. Daarna is de misse gehaald. Bewerkt: 8 maart 2008 door Damos Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.