Thabit Geplaatst: 25 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2004 tjah..ik aap nu ook na maar ik vind die raadsels ook wel leuk... dus... Raadsel: Waar staat dit Bord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 25 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2004 Ik heb geen zin om te zoeken... Heb het te druk met spelen... (GTA VC) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 25 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2004 tjah..ik aap nu ook na maar ik vind die raadsels ook wel leuk...dus... Raadsel: Waar staat dit Bord Ik neem aan ergens bij een hospitaal?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 25 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2004 Staat hij bij het Shady Palms Hospital? Of is die oplossig te simpel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 26 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2004 Staat hij bij het Shady Palms Hospital?Of is die oplossig te simpel? Ik denk dat het iets anders is anders wil ik het geen raadsel noemen... :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 27 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 april 2004 tjah....maar ik bedoel in welke buurt.... :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 27 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2004 Ocean Beach ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 28 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2004 je zit in de buurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 28 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2004 Ik weet het al. Het is het ziekenhuis vlak bij de North Point Mall. Ik zal nog ff een screenshot maken. De Hospital zit langs de weg als je van het eerste eiland naar Prawn Iland rijd. Als je dood bent en dat is het dichtstbijzijnde ziekenhuis, respawn je daar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 28 april 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2004 (bewerkt) Goed geraden!... Edit: Je mag deze wel eens verkleinen!!! -Als je een plaatje upload/ toevoegt verklein hem dan eerst naar 640X480 of kleiner en sla hem op in JPG formaat. jah sorry..maar hier thuis is ie vanzelf kleiner maar ik deed het bij een vriend Bewerkt: 30 april 2004 door ThabiT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 7 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2004 Hier kom ik zowat altijd terecht als ik dood ben. En nog neit eens gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.