Talietje Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Je kent dat geluidje wel wwwoooeeshhhh Je hoort dat soms bij afleveringen. dat ze van de ene plaats naar de andere gaan en met zo een overgang en bij die overgang dat woesh geluidje. Kan iemand dat voor mij maken aub. Ik heb al is gezocht op findsounds maar niet gevonden. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Hey Tallex, Na erg lang zoeken heb ik er 2 gevonden. Klik hier voor de eerste. Klik hier voor de tweede. Ik hoop dat je er wat mee bent. Veel succes! Reageren
Talietje Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Dat is een boer geluidje :S En het zijn 2 dezelfde. Misschien heb je ze verwisseld met een ander geluidje. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Nou we dan toch bezig zijn, kent iemand nog zon ketsching geluidje? Reageren
1974 Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 ik heb een tip voor geluidjes(allen voor de mensen die een opneem apparaat hebben.)als ik een muziek je van driver wil of een botsing geluid doe ik het met zo,n apparaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.