roppie Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Weet iemand hoe je een site bekend maakt zonder te betalen of ads of reclame? ik wil zeeeeeeeeer graag bekend worden met mijn site maar hij staat zo ver in de zoekmachines. Alstublieft heeeeeeeeeeeeeelp mij ikke zal je eeuwig dankbaar zijn. groenten roppie. :blink: Reageren
The Godfather Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 tja ik denk dat een olifanten site...niet veel bezoekers aantrekt....sex en geweld (gta) daar bereik je massa's mensen mee. Reageren
Lennert Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Weet iemand hoe je een site bekend maakt zonder te betalen of ads of reclame?ik wil zeeeeeeeeer graag bekend worden met mijn site maar hij staat zo ver in de zoekmachines. Alstublieft heeeeeeeeeeeeeelp mij ikke zal je eeuwig dankbaar zijn. groenten roppie. :blink: Je kan misschien op een MSN group met veel leden reclame maken voor je olifanten site. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 het een andere naam geven waar veel mensen naar komen kijken en dan heb jij daar in een keer je olifanten site, misschien heb je dan niet je gewenste publiek maar er komen dan wel veel mensen langs :rolleyes: Is te proberen toch Reageren
roppie Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 het een andere naam geven waar veel mensen naar komen kijken en dan heb jij daar in een keer je olifanten site, misschien heb je dan niet je gewenste publiek maar er komen dan wel veel mensen langs :rolleyes: Is te proberen toch maar ze kijken dan niet naar de site daar heb je ook niets aan :unsure: :huh: <_< Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 ja dat is waar, maar dan komen er wel veel mensen langs, hoe wil jij het zelf doen, want ik denk niet dat veel mensen iets over olifanten wil weten Reageren
-Spijker- Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 :ph34r: Olifanten?!! :ph34r: ehh, wat moet ik zeggen, ik denk dat je inderdaad mensen moet halen van MSN ofzo. :lol: Reageren
Sasuke Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 (bewerkt) Olifanten... Tsja... Zul je niet veel mensen mee aantrekken. Ik zal niet weten wat je kunt doen, mischien Zoo Tychoon van maken ? Bewerkt: 29 januari 2005 door Hayate Reageren
Timovich Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Olifanten...Tsja... Zul je niet veel mensen mee aantrekken. ( aftrekken ) Ik zal niet weten wat je kunt doen, mischien Zoo Tychoon van maken ? Voor jou geen posten meer na 10:00 PM :rolleyes: @ roppie; Probeer TrafficBeamer! Het is heel handig! Reageren
-Spijker- Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 (bewerkt) Nou bijvoorbeeld als iemand een spreekbeurt of werkstuk over :ph34r: Olifanten :ph34r: wilt maken, die dan naar dat site gaat? Dan kan 'ie informatie halen... :lol: Maar ik denk niet dat iemand van Nederland een spreekbeurt over :ph34r: Olifanten :ph34r: gaat houden, dus ik denk dat je daar iets aan moet verzinnen en spelletjes haalt over.... :ph34r: Olifanten :ph34r:. Of je maakt een andere site die veel cooler is dan jou Olifanten site. Bewerkt: 30 januari 2005 door spijkertje Reageren
TubS Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 zit niet te zeuren tegen hem, hij houd van olifanten en ik vind t knap dat hij een site maakt van olifanten, ik stuur je nu een pb met informatie over een site bekendheid geven Reageren
-Spijker- Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Geplaatst: 30 januari 2005 Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik vind het ook normaal over een site over olifanten. Alleen ik had het niet verwacht van hem. Reageren
TubS Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 hoezo staat al heel lang in zijn sig hoor :rolleyes: Reageren
Robienske Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 Hehe, ik kan ook wat tips gebruiken. Niet lachen www.koeweb.tk Reageren
Pete-R Geplaatst: 31 januari 2005 Rapport Geplaatst: 31 januari 2005 Ik meot waarschijnlijk binnenkort een werkstuk maken. Ik ga het misschien wel over olifanten houden. Ik ga nu innageval even langs op je site . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.